d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Warlock Tråden > Mod På Wc3ft
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 10 2012 01:16pm
Spetchstatus på skype

Ring när vi kör eller skriv.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 10 2012 01:23pm
Blir detn ågot eller? Chinger fixa gruppcall
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 10 2012 01:23pm
Quote (snoramej @ 10 Aug 2012 21:23)
Blir detn ågot eller? Chinger fixa gruppcall


Quote (Spetch @ 10 Aug 2012 21:16)
Spetchstatus på skype

Ring när vi kör eller skriv.


jeje jag fiksar
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 10 2012 02:00pm
jag är på

eller nvm
orkar inte installera det
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 10 2012 02:06pm
Quote (umade @ Aug 10 2012 09:00pm)
jag är på

eller nvm
orkar inte installera det


Ska du köra den där måste du edita så du inte ser ut som en douchebag
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 10 2012 03:33pm
Quote (Svartermetalisk @ 10 Aug 2012 22:06)
Ska du köra den där måste du edita så du inte ser ut som en douchebag


han är ju en douchebag, spelar ingen roll hur han än gör
Member
Posts: 8,925
Joined: Oct 4 2005
Gold: 533.00
Aug 11 2012 02:49am
Hahaha omg :D

Denna mapen är så jävla kul :D riktigt lan-godis!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 11 2012 12:59pm
han tycker fortf han är mycket bättre än mig och att jag har tur
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 11 2012 01:00pm
Fisksos pressarN
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 11 2012 01:11pm
VI KÖR IDAG IGEN FÖRESTEN BOYS

ADDA CHINGTHEKING@SKYPE ELLER OM DU REDAN HAR MIG, SKRIV TILL MIG PÅ SKYPE
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll