Blev krångel med cash så jag missade kuggnäs.. + Dock för att jag får retroaktivt + extra pga felet! Så kommer vara smygrik nästa månad. - För att man bara har kunnat bada i sjön 1 gång och även om vi har haft mängder med regn så har det varit en tropisk värme bara för att min fläkt används till annat än att kyla ner mig

2/10 värsta sommaren någonsin!