d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sommaren 2012 > Hur Nöjd är Du?
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Aug 8 2012 11:05am
3, uselt väder.
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Aug 8 2012 11:39am
Quote (snoramej @ Aug 8 2012 05:57pm)
Inte ens ett tempererat utomhusbad

Inte ens ett  badkar


omfg


that
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Aug 8 2012 05:47pm
ett + poäng för att man aldrig behövt tvätta bilen denna sommar :thumbsup:

Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 8 2012 05:49pm
Quote (snoramej @ Aug 8 2012 06:57pm)
Inte ens ett tempererat utomhusbad

Inte ens ett  badkar


omfg


Inte ens en dusch

omfg
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 8 2012 05:57pm
Quote (umade @ 9 Aug 2012 01:49)
Inte ens en dusch

omfg


ofmg, fan vad äcklig du är.
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Aug 8 2012 06:13pm
10. Bra spelväder.

Or... . .. . ...
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Aug 8 2012 06:30pm
Member
Posts: 2,974
Joined: Aug 27 2010
Gold: 60,300.00
Aug 8 2012 06:34pm
riktigt kefft väder har det varit
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Aug 8 2012 08:38pm
nja har väl varit typ 7 dagar fint väder, så rätt värdelös.
förväntar mig inte så mycket mer av sommaren här uppe, den är sällan bra.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Aug 8 2012 10:00pm
Blev krångel med cash så jag missade kuggnäs.. + Dock för att jag får retroaktivt + extra pga felet! Så kommer vara smygrik nästa månad. - För att man bara har kunnat bada i sjön 1 gång och även om vi har haft mängder med regn så har det varit en tropisk värme bara för att min fläkt används till annat än att kyla ner mig :angry:

2/10 värsta sommaren någonsin!
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll