d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kolla Vad Jag Har Målat ! :d
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Aug 9 2012 02:58pm
Quote (DUNK3LHEIT @ 9 Aug 2012 17:08)
va fan har du datorn på soffa kanten, din jävel


Lite trångt i min lgnhet så där är tyvärr bästa stället att ha den då jag har skärmen på vardagsrumsbordet/matbordet. Förut stog den på golvet men blev lite "trångt".
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 9 2012 03:00pm
Quote (eviilution @ 9 Aug 2012 21:58)
Lite trångt i min lgnhet  så där är tyvärr bästa stället att ha den då jag har skärmen på vardagsrumsbordet/matbordet. Förut stog den på golvet men blev lite "trångt".


fattigt
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll