Quote (DUNK3LHEIT @ 9 Aug 2012 17:08)
va fan har du datorn på soffa kanten, din jävel
Lite trångt i min lgnhet så där är tyvärr bästa stället att ha den då jag har skärmen på vardagsrumsbordet/matbordet. Förut stog den på golvet men blev lite "trångt".