d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ska Köpa Data :3 > Hjälp Sökes
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Aug 6 2012 05:46am
Member
Posts: 2,974
Joined: Aug 27 2010
Gold: 60,300.00
Aug 6 2012 06:55am
han ska köpa dota 3
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Aug 6 2012 09:54am
Quote (SCYP @ 6 Aug 2012 11:10)
Intel® Core i3 2100, 3,1Ghz, 3MB
NVIDIA GeForce GTX560 1GB GDDR5
Corsair 4GB DDR3 1600MHz
Samsung 1TB - 7200 RPM - 32MB

Funkar spel som Bf3, Arma 2 o grejjor på denna burk?
för mer information om den så är länken här:

http://cdon.se/hemelektronik/thor%5Foden%5F-%5Fintel%5Fi3-2100%5F-%5F4gb%5F-%5F1tb%5F-%5Fnvidia%5Fgtx560%5F-%5Fw7hp-19225891



Jo den kommer kunna driva bf3 på high skulle jag tro, dock skulle jag personligen viljat ha 4gb mer ram. Men det är det enda som skulle vara najs annars topklass!
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 6 2012 09:59am
Quote (pawa @ Aug 6 2012 12:42pm)
kontakta data-pata, han är en sjudundrans höjdare på data

http://galvpojkarna.blogg.se/images/2008/datapata_9455934.jpg


frukt-anki>

This post was edited by dej on Aug 6 2012 09:59am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 6 2012 03:48pm
Quote (sturm @ 6 Aug 2012 17:54)
Jo den kommer kunna driva bf3 på high skulle jag tro, dock skulle jag personligen viljat ha 4gb mer ram. Men det är det enda som skulle vara najs annars topklass!


i3 är sjukt onice

560 är inte heller så bra

(du får en bärbar dator med bättre prestanda för samma pris)

men men, han sa data, tänker inte hjälpa.
Member
Posts: 2,974
Joined: Aug 27 2010
Gold: 60,300.00
Aug 6 2012 03:53pm
Quote (snoramej @ Aug 6 2012 11:48pm)
i3 är sjukt onice

560 är inte heller så bra

(du får en bärbar dator med bättre prestanda för samma pris)

men men, han sa data, tänker inte hjälpa.


560 ti är fin
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 6 2012 03:54pm
Quote (SaulGoodman @ 6 Aug 2012 23:53)
560 ti är fin


Inte med en i3

+ 560ti var bra för ett år sen, nu är det 670 som gäller.

This post was edited by snoramej on Aug 6 2012 03:55pm
Member
Posts: 2,974
Joined: Aug 27 2010
Gold: 60,300.00
Aug 6 2012 04:41pm
Quote (snoramej @ Aug 6 2012 11:54pm)
Inte med en i3

+ 560ti var bra för ett år sen, nu är det 670 som gäller.


Om man har pengarna för det, ja.
670 EVGA FTW <3

This post was edited by SaulGoodman on Aug 6 2012 04:41pm
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 930.63
Trader: Trusted
Aug 6 2012 07:55pm
Quote (pawa @ 6 Aug 2012 13:42)
kontakta data-pata, han är en sjudundrans höjdare på data

http://galvpojkarna.blogg.se/images/2008/datapata_9455934.jpg


Frukt anki!!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 7 2012 08:45am
Dumpa i3...
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll