Quote (dej @ 4 Aug 2012 14:40)
cs dog med HeatoN & co för mig
Jag följde CS aktivt ända till typ 2011, det fortsatte vara bra med SK och fnatic-rivaliteten och na'vi's dominans 2010 eller 2011 osv.
Quote (umade @ 4 Aug 2012 14:42)
vouch
cs dog när heaton och spawn försvann och NiP/SK slutade typ
Nu är ju dock teamen som jag nämnde otroligt mycket duktigare än heaton/spawn, de var otroligt bra för sin tid men de har ingen chans mot nutidens spelare.
This post was edited by snoramej on Aug 4 2012 06:42am