d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Amensia
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Aug 2 2012 05:44am
Quote (eWaste @ 2 Aug 2012 01:06)
Skit kul att spela, speciellt water room ^^


Vattendelen var inte så jävla farlig tycker jag. Det var senare som det blev creepy på riktigt.

Quote (Nickeee @ 2 Aug 2012 03:12)
har klarat det spelet,
bricks were shat.


+1
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Aug 2 2012 06:01am
Quote (Giraff @ Aug 2 2012 12:44pm)
Vattendelen var inte så jävla farlig tycker jag. Det var senare som det blev creepy på riktigt.



+1


Dark room :ph34r:
Member
Posts: 162
Joined: Sep 13 2010
Gold: 0.00
Aug 2 2012 01:25pm
Quote (Nickeee @ Aug 2 2012 03:12am)
har klarat det spelet,
bricks were shat.



carried.
Member
Posts: 15,657
Joined: Nov 13 2010
Gold: 613.60
Aug 3 2012 03:29am
testa Slender man
har för mig att det är gratis

This post was edited by zx_thecp on Aug 3 2012 03:29am
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Aug 3 2012 05:46am
Klarade det, men det var fan första och sista gången jag gjorde det kan jag då lova.
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Aug 3 2012 12:23pm
Otroligt bra spel
Har aldrig lirat ngt liknande skräckmässigt, ist för kassa "jumpscares" så kände jag mig rädd på riktigt konstant när jag lirade ^^
Kände ångest för att lira och lirade i början bara 5-10 minuter åt gången



Nytt Amnesia som är påväg, hoppas på att det kan ge samma känsla ;)
Member
Posts: 1,200
Joined: Feb 4 2008
Gold: 0.00
Aug 4 2012 01:55am
Quote (eWaste @ 2 Aug 2012 14:01)
Dark room  :ph34r:


är det korridoren? (isf försökte jag gömma mig bakom en liten sten där :D)

tyckte det rummet med pelare med massa andra rum i var riktigt otrevligt, resten var mest en soft upptäcksfärd.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll