d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Opa Opa Gangnam Style! > Officiella Gangnam Tråden!
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 2 2012 04:21am
Quote (Svartermetalisk @ Aug 2 2012 12:20pm)
Den här är där uppe tillsammans med Hot problems, call me maybe och en massa k-pop och kämpar om titeln "2012 år värdelösaste låt"


Martin, förlåt men.. sa du nyss att k-pop är värdelöst?

Friendship OVER!
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Aug 2 2012 04:28am
Quote (Svartermetalisk @ Aug 2 2012 10:20am)
Den här är där uppe tillsammans med Hot problems, call me maybe och en massa k-pop och kämpar om titeln "2012 år värdelösaste låt"


Den är rolig om man är 1,5 år hehe :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 2 2012 04:42am
Quote (Svartermetalisk @ 2 Aug 2012 12:20)
Den här är där uppe tillsammans med Hot problems, call me maybe och en massa k-pop och kämpar om titeln "2012 år värdelösaste låt"


This. Tack.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 2 2012 05:07am
Quote (umade @ Aug 2 2012 11:21am)
Martin, förlåt men.. sa du nyss att k-pop är värdelöst?

Friendship OVER!


Hela konceptet med k-pop är: Hitta någo supersnygg brud som alla vill ligga med och låt dom sjunga fruktansvärt välproducerad dynga som kräver noll talang att framföra för att attrahera lättlurade personer av motsatt kön.

Gissa vem som mer använder sig av det konceptet?

That's right: Justin Bieber.

Enda undantaget är att det är supersnygg snubbe som ska attrahera brudar men same same.

Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 2 2012 05:18am
Quote (Svartermetalisk @ Aug 2 2012 01:07pm)
Hela konceptet med k-pop är: Hitta någo supersnygg brud som alla vill ligga med och låt dom sjunga fruktansvärt välproducerad dynga som kräver noll talang att framföra för att attrahera lättlurade personer av motsatt kön.

Gissa vem som mer använder sig av det konceptet?

That's right: Justin Bieber.

Enda undantaget är att det är supersnygg snubbe som ska attrahera brudar men same same.


Martin, du tycker väl inte att Justin Bieber är supersnygg? :huh:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 2 2012 05:30am
Quote (umade @ Aug 2 2012 12:18pm)
Martin, du tycker väl inte att Justin Bieber är supersnygg? :huh:


Nej men jag tillhör inte målgruppen

Tonårstjejer tycker att Justin Bieber är supersnygg

precis som att finniga sc2 spelare tycker att k-poppare är supersnygga.
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Aug 2 2012 06:37am
1:52 är bäst
snarare mest wtf <.<
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 2 2012 06:39am
Quote (Svartermetalisk @ Aug 2 2012 01:30pm)
Nej men jag tillhör inte målgruppen

Tonårstjejer tycker att Justin Bieber är supersnygg

precis som att finniga sc2 spelare tycker att k-poppare är supersnygga.


Martin då, du kallade väl inte mig för en finnig sc2 spelare? :angry:
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 2 2012 06:41am
Quote (Svartermetalisk @ Aug 2 2012 12:30pm)
Nej men jag tillhör inte målgruppen

Tonårstjejer tycker att Justin Bieber är supersnygg

precis som att finniga sc2 spelare tycker att k-poppare är supersnygga.


k-poppare är riktigt najs, men man måste ju inse att det är plastikkirurgi deluxe
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 2 2012 06:44am
Quote (dej @ Aug 2 2012 01:41pm)
k-poppare är riktigt najs, men man måste ju inse att det är plastikkirurgi deluxe


Poängen är fortfarande att musiken är cancer.

Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll