d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Spotify
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 29 2012 04:18pm
Quote (TwistedGFX @ 29 Jul 2012 21:25)
:/
ojdå

är det värt att köpa premium då (dom som har det)


Jag använder inte spoti så mycket längre då jag kör di.fm (premium) istället, men betalar fortf för spoti. Ligger på autogiro så ser ändå inte pengarna oh det händer ju att man använder det ibland.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 29 2012 04:19pm
Quote (eviilution @ 29 Jul 2012 22:18)
Jag använder inte spoti så mycket längre då jag kör di.fm (premium) istället, men betalar fortf för spoti. Ligger på autogiro så ser ändå inte pengarna oh det händer ju att man använder det ibland.



Helt klart värt.

e:: kuk dubbelpsot.

This post was edited by eviilution on Jul 29 2012 04:19pm
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jul 29 2012 04:26pm
Quote (TwistedGFX @ Jul 29 2012 11:25pm)
:/
ojdå

är det värt att köpa premium då (dom som har det)


Jaaaaaa.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 29 2012 04:35pm
Quote (Svartermetalisk @ 29 Jul 2012 21:29)
Supporta inte mannen som dödade musikindustrin

Ladda ner istället



svarter är lp skivans egna karusellen!!

;)
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 930.63
Trader: Trusted
Jul 29 2012 06:06pm
Quote (TwistedGFX @ 29 Jul 2012 23:25)
:/
ojdå

är det värt att köpa premium då (dom som har det)


ah det tycker jag, 100kr hit och dit är inget.
Banned
Posts: 13,177
Joined: Jan 10 2009
Gold: 243.00
Jul 30 2012 02:16am
Quote (RistVaLL @ Jul 30 2012 12:06am)
ah det tycker jag, 100kr hit och dit är inget.


true, tack för informationen :)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,014.37
Jul 30 2012 02:16am
Quote (TwistedGFX @ 29 Jul 2012 23:25)
:/
ojdå

är det värt att köpa premium då (dom som har det)


Det är värt att köpa premium om du hade tänkt använda spotify i mobilen, annars kan du lika gärna köpa Unlimited för 49:-
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 30 2012 02:53am
har premium
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 30 2012 04:43am
Quote (Svartermetalisk @ 29 Jul 2012 23:29)
Supporta inte mannen som dödade musikindustrin

Ladda ner istället


Hur dödade det musikindustrin? :o

För att det produceras mindre skivor? Fattar ingenting.

This post was edited by snoramej on Jul 30 2012 04:43am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 30 2012 04:51am
Quote (snoramej @ Jul 30 2012 11:43am)
Hur dödade det musikindustrin? :o

För att det produceras mindre skivor? Fattar ingenting.


Nah, skivor produceras endå, det kommer alltid finnas folk som inte vill få öroncancer av komprimerat ljud.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll