d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tja Folket > :)
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Jul 29 2012 07:04am
fyfan vilket skitspel blizzard har gjort.

det har ju floppat sönder.
tröttnade efter ca 2 veckor
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jul 29 2012 07:43am
Njae, fett lätt att tröttna :/
Samma saker om och om igen
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Jul 29 2012 07:43am
Köp inte, inte värt det.

kul i några dagar sen suger det pung
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 29 2012 07:43am
Quote (ImoK @ 29 Jul 2012 15:04)
fyfan vilket skitspel blizzard har gjort.

det har ju floppat sönder.
tröttnade efter ca 2 veckor


tröttnade på spelet efter inte ens 1 vecka :P

Tog lvl 60, 54h efter releasen med 44h playtime :P
o butcher i inf typ 2 dagar senare... Efter detta sög det pretty much donkeyballs.

act2 var omöjligt så jag föredrog att snipa items på ah och gå profit. And here I stand with 30k fg
Member
Posts: 2,765
Joined: Jan 13 2009
Gold: 4,593.00
Jul 29 2012 08:06am
Inte värt...
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jul 29 2012 09:30am
Måste säga att det blir långtråkigt efter ett tag

Dock så när jag tröttna på SC gick jag över till HC, vilket visade sig vara sjukt mycket roligare, då man faktiskt måste försöka där
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jul 29 2012 10:29am
orkar aldrig spela skiten, låt d3 gå under
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Jul 29 2012 11:25am
gillar du att göra samma sak om och om igen. köp det och tjäna pengar på att farma och sälja på rmah.
i övrigt skulle jag inte påstå att det finns något särskilt bra med spelet. AH är det roligaste.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 29 2012 11:55am
Finner det lite roligt hur ni klagar på att det är same shit over and over men ändå spelade ni D2 i flera år.. Med samma skit om och om igen?!
Member
Posts: 2,272
Joined: Feb 27 2009
Gold: 795.40
Jul 29 2012 08:08pm
Quote (Makta @ 29 Jul 2012 18:55)
Finner det lite roligt hur ni klagar på att det är same shit over and over men ändå spelade ni D2 i flera år.. Med samma skit om och om igen?!


hehe trueeeeeee
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll