d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Kära Dagg Bock > En Inblick I Mina Innersta Tankar
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 29 2012 08:34am
Quote (Fil @ 29 Jul 2012 13:41)
Du röstade på att du var gey

jevvla idjut


fakk jo! du har feel!!!!

har intä äns rösttat ennu -.-'''



Quote (snoramej @ 29 Jul 2012 13:48)
Gillar att jag är på väg att bli den nya LB, feelsgoodman


xD

Inte riktigt men på sätt o vis kanske.

This post was edited by Litttle_Brother on Jul 29 2012 08:35am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 30 2012 11:58am
Quote (Litttle_Brother @ 29 Jul 2012 16:34)
fakk jo! du har feel!!!!

har intä äns rösttat ennu -.-'''





xD

Inte riktigt men på sätt o vis kanske.


Ni ligger lika iallafall! :lol:
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll