Quote (Fil @ 29 Jul 2012 13:41)
Du röstade på att du var gey
jevvla idjut
fakk jo! du har feel!!!!
har intä äns rösttat ennu -.-'''
Quote (snoramej @ 29 Jul 2012 13:48)
Gillar att jag är på väg att bli den nya LB, feelsgoodman
xD
Inte riktigt men på sätt o vis kanske.
This post was edited by Litttle_Brother on Jul 29 2012 08:35am