Quote (Jewhannes @ 27 Jul 2012 22:48)
Följer bara vinter-os =)
Samma här. Sommar-sporterna är väldigt mkt tråkigare.
Quote (dej @ 27 Jul 2012 22:50)
jag följer basketen under sommar-OS, men där tar det nog slut. det finns en hel del roliga saker som man kanske slökollar på.
finns en hel del häftiga grenar som man aldrig kollar på annars, bågskytte etc
Sant, "konventionella" sporter är sjukt tråkiga men det finns några få guldkorn
gillar även paralympics, no joke