d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Nån Som Ska Se Invigningen?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 27 2012 02:54pm
Quote (Jewhannes @ 27 Jul 2012 22:48)
Följer bara vinter-os =)


Samma här. Sommar-sporterna är väldigt mkt tråkigare.

Quote (dej @ 27 Jul 2012 22:50)
jag följer basketen under sommar-OS, men där tar det nog slut. det finns en hel del roliga saker som man kanske slökollar på.

finns en hel del häftiga grenar som man aldrig kollar på annars, bågskytte etc


Sant, "konventionella" sporter är sjukt tråkiga men det finns några få guldkorn

gillar även paralympics, no joke
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Jul 27 2012 03:00pm
Quote (snoramej @ Jul 27 2012 09:54pm)
Samma här. Sommar-sporterna är väldigt mkt tråkigare.



Sant, "konventionella" sporter är sjukt tråkiga men det finns några få guldkorn

gillar även paralympics, no joke


helt sjukt vad de klarar av att göra
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 27 2012 03:06pm
Quote (dej @ 27 Jul 2012 23:00)
helt sjukt vad de klarar av att göra


Precis.
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Jul 27 2012 04:42pm
Frågan är varför Roffe Bengtsson var flag carrier...?
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jul 27 2012 04:44pm
hoppas jag hinner klippa något moment medans jag är i London, alltid något att bocka av på sin bucketlist.
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 27 2012 05:47pm
Såpass lång tid för inget speciellt, 2/10

This post was edited by Marcusd0 on Jul 27 2012 05:47pm
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jul 27 2012 05:48pm
vem tände facklan
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Jul 27 2012 05:54pm
Quote (R4mses @ 28 Jul 2012 00:48)
vem tände facklan


Zlatan
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll