Quote (MartinS @ 25 Jul 2012 20:22)
vad hade ni gjort? vill ha seriösa? o ni som är störda är givetvis välkomna
bor just nu ensam i linköping centrum i en 2a, pröjsar 5000kr/mån
funderar på att flytta till ett hus. har hittat en privat hyresvärd som hyr ut ett hus. 2våningar. 5rum + kök + badrum.......stor tomt etc..
3500är kallhyra.....måste ta reda lite mer vad det är för uppvärmning med mera....
vad skulle ni ha gjort?
Du kan flytta in hos mig
Villa är ju sjukt nice om man ska ha över folk då man har oslagbart med plats, en tomt för grillning/aktiviteter samt att man inte stör grannar på samma sätt som man gör i en lägenhet.
Lägenhet är ju schysst då det är mycket mer praktiskt pga storlek & läge (antagligen).
Slutsats:
Villa= Megawin från ~ april-september
Lägenhet= Win i övriga lägen.