Quote (PlaaD @ 26 Jul 2012 15:17)
hahaha jag kan den, sen jag va 14-15 eller nått sånt!
även ''finns det plats för en neger - basutbudet'' har ett episkt minne när det kommer till den här låten, de va sundsvalls crusing för kanske 5 år sedan och så står vi i ett rödljus och ser att i bilen bredvid oss innehåller XX antal svarta herrar som lyssnar på 50 cent eller liknande och såg ut därefter, och han jag åkte med hade sitt tävlingsljud i bilen, aa resten kan du klura ut själv