d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hyperisland > Mobile Application
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 25 2012 07:28am
Quote (ReloadMaster @ Jul 25 2012 02:18pm)
är inte du?


Jag är aldrig full :D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 25 2012 07:40am
Quote (Svartermetalisk @ 25 Jul 2012 15:28)
Jag är aldrig full :D


Jo






Av glädje!
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jul 25 2012 10:14am
Grattis till att komma in! Oavsett vad det är för utbildning är det alltid bra att studera! :)

Quote (Fil @ 25 Jul 2012 15:40)
Jo






Av glädje!


Spana nya profilbilden fillepille, UTAN GLASÖGON!!!!!!!!
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jul 25 2012 01:46pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 25 2012 01:14pm)
är du full?


neee, bara glad för hans skull.

This post was edited by Charlieone on Jul 25 2012 01:49pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll