d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Helvete's Skit! > Finnar ;(
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Jul 23 2012 06:31pm
Quote (eviilution @ Jul 23 2012 11:13pm)
Jag fick en monster mitt på näsan för  x antal år sedan när jag gick i skolan, runt 8-9an. Var skit nära att vara hemma för jag skämdes så, men det gick bra ändå har jag för mig.
Har förövrigt aldrig varit en sån där über finne, utan endast fått någon här och där lite då och då.


ahh tur de då! men jag är som dig, får en här och där till och från men inte ofta
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 23 2012 07:37pm
vedä kätee
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 23 2012 11:08pm
GÖR SOM JUSTIN BIEBER, KÖP PROACTIVE! (med säljande röst)

This post was edited by Tixon on Jul 23 2012 11:08pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 24 2012 12:06am
Quote (Tixon @ 24 Jul 2012 07:08)
GÖR SOM JUSTIN BIEBER, KÖP PROACTIVE! (med säljande röst)


:lol:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 24 2012 12:13am
Man'a upp och bry dig inte om du har någon enstaka.
Annars man'ar du upp mer och skaffar skägg så dem inte syns.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 24 2012 12:14am
Konsumera midnre, alkohol, cola, godis och skräpmat.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,043.42
Jul 24 2012 12:22am
Tvätta dig med tvål och vatten två gånger om dagen, lägg en ren handduk på kudden när du ska sova
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 24 2012 04:03am
Quote (PlaaD @ 24 Jul 2012 08:13)
Man'a upp och bry dig inte om du har någon enstaka.
Annars man'ar du upp mer och skaffar skägg så dem inte syns.


detta och sen när man ska raka bort skägget får man ännu mer ^_^

been there done that!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 24 2012 07:24am
pro tip: sola som fan!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 24 2012 08:03am
Quote (heavypala @ Jul 24 2012 12:23am)
Skolstarten börjar om ~26 dagar, börjar få Finnar,

nån som har nån ide hur man tar bort dom ? om de e nån speciell produkt osv ? Tack! :)


Har haft finne-problem hela mitt liv. (Har det fortfarande).
Använt mängder med produkter då min moster jobbade på Åhlens, så jag fick en massa och prova. Hittade ingen vidare för "finnarna" däremot är clerasil napkins jävligt bra om du vill ha en fräsh hy. (dvs, inte fet osv)

Ett tips är att inte äta / dricka mycket socker. Det är mitt stora problem. En chocklad kaka = 3 finnar för min del. Det är därför jag dricker light drickor. Inte för att det är nyttigare på något vis, men för att sötningsmedlet inte ger mig finnar som sockret gör.
Många med hy-problem har samma dilemma. Sockret påverkar det
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll