d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Behöver Hjälp > :/
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Jul 19 2012 12:08pm
DATOR HETER DET FÖRFAN
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 19 2012 02:12pm
Google.
Skärminställningar.
Eller fråga mamma.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 19 2012 02:58pm
Quote (Fil @ 19 Jul 2012 14:55)
Jag har också ett problem, eftersom jag inte brukar få svar när jag ställer dumma frågor så kanske jag får svar om jag använder större text!

Tror ni det hjälper?
Va?



e: kolla datorns inställningar, upplösning osv.. Kanske har du fel upplösning => kaos på skärmen


vet inte riktigt
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll