Quote (Litttle_Brother @ 18 Jul 2012 17:17)
Det stämmer att man inte kan ha - och _ i namnet längre.
Fast som intenso8 visade så var det ju en ny användare med _, alltså måste de ha lagt in det igen.
För jag är HELT SÄKER på att det var borttaget tidigare. Och då har väl reglerna helt enkelt inte uppdaterats sen dess.
EDIT: Angående pollen votar jag Litttle_Brother för det är ju mitt account name. Men sister funkar också om ni nu gillar de ^^
EDIT2: Den där låten är bra

finns massa folk med _- dock hitta jag ingen 2009 men det finns

tror aldrig _- varit nekat