d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Lilla
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 18 2012 07:18am
Quote (Nickeee @ 18 Jul 2012 15:11)
http://forums.d2jsp.org/info.php?p=3

endast bokstäver och siffror tydligen :s


du kan fortfarande göra _ - ^_^

http://forums.d2jsp.org/user.php?i=883236

This post was edited by Intenso8 on Jul 18 2012 07:19am
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jul 18 2012 07:34am
Quote (Intenso8 @ 18 Jul 2012 15:18)
du kan fortfarande göra _ - ^_^

http://forums.d2jsp.org/user.php?i=883236


pff då står det ju fel i informationen. hurr durr.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 18 2012 09:11am
Quote (Nickeee @ 18 Jul 2012 15:34)
pff då står det ju fel i informationen. hurr durr.


:angry: stäm paul!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 18 2012 09:17am
Det stämmer att man inte kan ha - och _ i namnet längre.

Fast som intenso8 visade så var det ju en ny användare med _, alltså måste de ha lagt in det igen.

För jag är HELT SÄKER på att det var borttaget tidigare. Och då har väl reglerna helt enkelt inte uppdaterats sen dess.



EDIT: Angående pollen votar jag Litttle_Brother för det är ju mitt account name. Men sister funkar också om ni nu gillar de ^^



EDIT2: Den där låten är bra :D

This post was edited by Litttle_Brother on Jul 18 2012 09:18am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 18 2012 09:35am
Quote (Litttle_Brother @ 18 Jul 2012 17:17)
Det stämmer att man inte kan ha - och _ i namnet längre.

Fast som  intenso8 visade så var det ju en ny användare med _, alltså måste de ha lagt in det igen.

För jag är HELT SÄKER på att det var borttaget tidigare. Och då har väl reglerna helt enkelt inte uppdaterats sen dess.



EDIT: Angående pollen votar jag Litttle_Brother för det är ju mitt account name. Men sister funkar också om ni nu gillar de ^^



EDIT2: Den där låten är bra :D


finns massa folk med _- dock hitta jag ingen 2009 men det finns ;)

tror aldrig _- varit nekat ^_^
Member
Posts: 18,843
Joined: Oct 22 2007
Gold: 16.66
Warn: 100%
Jul 18 2012 10:27am
[x] nab
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Jul 18 2012 01:34pm
noob
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,080.77
Sep 9 2012 02:14pm
Bump
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 9 2012 04:12pm
op :D



Quote (Intenso8 @ 18 Jul 2012 17:35)
finns massa folk med _- dock hitta jag ingen 2009 men det finns ;)

tror aldrig _- varit nekat ^_^


det ahr det varit, alla i general help sa de och klagade om de sen så sa mods de + det stog i reglerna.

kan dock varit under en kortare period typ halvår - år, sen la dom in de igen pga unknow reason.

This post was edited by Litttle_Brother on Sep 9 2012 04:15pm
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 9 2012 04:14pm
le gay
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll