d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skulle Kunna Tro Det Var Trophy!
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jul 14 2012 08:49pm
LOL ser ut som en riktigt bro. :D
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jul 15 2012 03:57am
Kul om han faktiskt bränner pengar på fin champagne och dyra kläder.

Ska bli roligt att se honom bräcka Vanita i Lyxfällan sen!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 15 2012 04:36am
Quote (snigelfis @ 15 Jul 2012 11:57)
Kul om han faktiskt bränner pengar på fin champagne och dyra kläder.

Ska bli roligt att se honom bräcka Vanita i Lyxfällan sen!


Ingen slår Vanita! INGEN!



This post was edited by Intenso8 on Jul 15 2012 04:37am
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 15 2012 05:16am
Quote (snigelfis @ 15 Jul 2012 09:57)
Kul om han faktiskt bränner pengar på fin champagne och dyra kläder.

Ska bli roligt att se honom bräcka Vanita i Lyxfällan sen!


Det gör han icke : ) En polare kom även på han med HM shorta när han sa det var något dyrgrip märke.

Förövrigt skulle jag lätt panga Vanita, dialekten gör mig hård.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jul 15 2012 05:29am
Quote (eviilution @ 15 Jul 2012 13:16)
Det gör han icke : ) En polare kom även på han med HM shorta när han sa det var något dyrgrip märke.

Förövrigt skulle jag lätt panga Vanita, dialekten gör mig hård.




Fniss
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 15 2012 05:32am
Quote (snigelfis @ 15 Jul 2012 10:57)
Kul om han faktiskt bränner pengar på fin champagne och dyra kläder.

Ska bli roligt att se honom bräcka Vanita i Lyxfällan sen!


han verkar ju inte bränna av på champange då han hade en ica cider + en chapel hill som inte är champange :D
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Jul 15 2012 06:25am
Quote (Jewhannes @ Jul 15 2012 03:17am)
aint got shit on us


wb
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 15 2012 02:09pm
Ekaan exposed?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 15 2012 03:37pm
Quote (Ekaan @ Jul 15 2012 12:32pm)
han verkar ju inte bränna av på champange då han hade en ica cider + en chapel hill som inte är champange :D


LOL

StEkaan knug på skumpa, standard

:hug:
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Jul 15 2012 03:40pm
galet löjligt Lekarn..inte stekarn...leker stekare
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll