Quote (snigelfis @ 15 Jul 2012 09:57)
Kul om han faktiskt bränner pengar på fin champagne och dyra kläder.
Ska bli roligt att se honom bräcka Vanita i Lyxfällan sen!
Det gör han icke : ) En polare kom även på han med HM shorta när han sa det var något dyrgrip märke.
Förövrigt skulle jag lätt panga Vanita, dialekten gör mig hård.