d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Xsplit Problem
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 13 2012 08:57am
Quote (snoramej @ Jul 13 2012 04:47pm)
Hans dator klarar 1920x1080 och 1280x720 utan problem

med rätt inställningar och en frisk dator obv


Man kan ju tycka det :D

Alltså, upplösningarna klarar han ju, men frågan är om han försöker streama i 1920x1080 i 720p / 1080p :D

This post was edited by umade on Jul 13 2012 08:57am
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 13 2012 09:01am
Quote (snoramej @ 13 Jul 2012 16:47)
Hans dator klarar 1920x1080 och 1280x720 utan problem

med rätt inställningar och en frisk dator obv


Yepp, låter som det är något problem med någon inställning/pryl(ar) i datorn
Retired Moderator
Posts: 30,390
Joined: Feb 25 2009
Gold: 113,241.00
Trader: Trusted
Jul 15 2012 03:33am
Antingen formaterar jag datorn och ser om det löser problemet.

Eller kan det ha något med nätverket att göra?

Retired Moderator
Posts: 30,390
Joined: Feb 25 2009
Gold: 113,241.00
Trader: Trusted
Jul 16 2012 08:26am
Någon som har en aning ?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 16 2012 08:45am
Quote (Tandfen @ 16 Jul 2012 16:26)
Någon som har en aning ?


vad har du för nätagg och vilka minnen sitter i :)
Retired Moderator
Posts: 30,390
Joined: Feb 25 2009
Gold: 113,241.00
Trader: Trusted
Jul 16 2012 10:34am
Quote (Intenso8 @ Jul 16 2012 04:45pm)
vad har du för nätagg och vilka minnen sitter i :)


Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V

XFX 650W Core Edition
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 17 2012 09:11am
Quote (Tandfen @ 16 Jul 2012 18:34)
Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V

XFX 650W Core Edition


och vad för spel äre du försöker streama ?
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
Jul 17 2012 09:26am
Quote (Intenso8 @ 17 Jul 2012 17:11)
och vad för spel äre du försöker streama ?


Diablo 3 skulle jag tippa på, bara en vild chansning dock.
Retired Moderator
Posts: 30,390
Joined: Feb 25 2009
Gold: 113,241.00
Trader: Trusted
Jul 17 2012 09:52am
Quote (ktr @ Jul 17 2012 05:26pm)
Diablo 3 skulle jag tippa på, bara en vild chansning dock.


this
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 17 2012 09:54am
Quote (Tandfen @ 17 Jul 2012 17:52)
this


får du fps-lagg när du har på högsta grafikinställning?

/e kör xsplit på ett mindre krävande spel och kolla cpu usage

sen cpu usage när du spelar d3 utan xsplit :)

This post was edited by Intenso8 on Jul 17 2012 09:56am
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll