d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Eftersom Jag Inte Kan Rita Tatueringar
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 12 2012 01:43pm
Quote (Spetch @ 12 Jul 2012 19:38)
Du ser ju hur håret ligger. Det är ju lätt en C-kupa under där!
Use your imagination!


hahahhahahahAHhahAHahhahhahahahah

Tack :D!
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jul 12 2012 02:34pm
Varför postar jag ens mina bilder :(...

Ni sitter ju bara och onanerar till dom ändå!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 12 2012 02:35pm
Quote (snigelfis @ Jul 12 2012 12:18am)
Ska ni prata Van Halen så ofc!


Gillar din fru van halen?

bror köp en lott
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 12 2012 02:49pm
Quote (snigelfis @ Jul 12 2012 10:34pm)
Varför postar jag ens mina bilder :(...

Ni sitter ju bara och onanerar till dom ändå!


Vi diggar dina skills. Du är grym mannen :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 13 2012 06:13pm
Quote (snigelfis @ 12 Jul 2012 22:34)
Varför postar jag ens mina bilder :(...

Ni sitter ju bara och onanerar till dom ändå!


Onanerar till bilderna i ''Posta bild på dig själv''-tråden bara :drool:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 13 2012 09:48pm
ögonen ser lite random ut, som att dom inte passar med resten av bilden..


(tolka mig inte som att jag skulle kunna göra bättre, noway)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 14 2012 04:41am
Quote (snigelfis @ 12 Jul 2012 22:34)
Varför postar jag ens mina bilder :(...

Ni sitter ju bara och onanerar till dom ändå!


Quote (Spetch @ 12 Jul 2012 22:49)
Vi diggar dina skills. Du är grym mannen :)




this!

Riktiga "high elo skills" som man hade sagt i LoL.

This post was edited by Litttle_Brother on Jul 14 2012 04:41am
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll