Quote (snigelfis @ 12 Jul 2012 22:34)
Varför postar jag ens mina bilder :(...
Ni sitter ju bara och onanerar till dom ändå!
Quote (Spetch @ 12 Jul 2012 22:49)
Vi diggar dina skills. Du är grym mannen

this!
Riktiga "high elo skills" som man hade sagt i LoL.
This post was edited by Litttle_Brother on Jul 14 2012 04:41am