d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Äntligen En Tråd Värd Att Spendera 5fg På! > Kan Inte Vara Gladare Än Såhär.
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 11 2012 03:44pm
Grattis dude
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 11 2012 04:19pm
Var han bara värd bold, inte red och italic? :mellow:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 11 2012 04:24pm
Du kommer väl ihåg att skapa ett acc för han nu redan, så kan du föra över 10fg varje månad, så har han massa fg's när han blir stor!


wat.





Förövrigt gz.

This post was edited by berhemuli on Jul 11 2012 04:24pm
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jul 11 2012 04:29pm
Quote (berhemuli @ 11 Jul 2012 23:24)
Du kommer väl ihåg att skapa ett acc för han nu redan, så kan du föra över 10fg varje månad, så har han massa fg's när han blir stor!


wat.





Förövrigt gz.


det är så det är i en gamerfamilj
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 11 2012 04:40pm
du skulle gjort ett konto dagen han fyllde år så han får ghettokonto när han väl börjar jspa!


Gratz :)
Member
Posts: 2,765
Joined: Jan 13 2009
Gold: 4,593.00
Jul 11 2012 05:05pm
Gratzz
Retired Moderator
Posts: 15,582
Joined: Oct 17 2008
Gold: 226.37
Trader: Trusted
Jul 11 2012 05:06pm
Grattis! Lycka till :)
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 12 2012 04:44am
Stort grattis :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 12 2012 05:00am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 12 2012 05:03am
Quote (Svartermetalisk @ Jul 12 2012 01:00pm)
http://img801.imageshack.us/img801/4224/cpbarn.gif


Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll