d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tatuering Till Oliwer > Grattis
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 12 2012 09:22am
Quote (DevilDriver @ 12 Jul 2012 14:53)
Tycker verkligen om att du har en riktigt genomtänkt idé om en tatuering. Inte så många som har nu för tiden :)


Varför måste en tatuering betyda någonting? :S
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 12 2012 09:26am
Quote (eviilution @ 12 Jul 2012 15:22)
Varför måste en tatuering betyda någonting? :S



efter man gjort några st så släpper det tänket :)
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jul 12 2012 09:40am
Quote (DevilDriver @ 12 Jul 2012 16:53)
Tycker verkligen om att du har en riktigt genomtänkt idé om en tatuering. Inte så många som har nu för tiden :)


är beredd att hålla med......
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll