d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Super Nintendo
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 10 2012 08:34am
Quote (snoramej @ 9 Jul 2012 22:45)
NES/Nintendo 64 är båda bättre än Super Nintendo.


lol va noob.

NES/SNES >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> gamecube >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> n64 >>>>>>>> all >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> iphone.

sådeså.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 10 2012 09:03am
Quote (Litttle_Brother @ 10 Jul 2012 16:34)
lol va noob.

NES/SNES >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> gamecube >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> n64 >>>>>>>> all >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> iphone.

sådeså.


Ja, för alla vet att din åsikt räknas.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 10 2012 09:13am
Quote (snoramej @ 10 Jul 2012 17:03)
Ja, för alla vet att din åsikt räknas.


Snoramey va inte dum mot lillla_chey!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 10 2012 09:19am
Quote (PlaaD @ 10 Jul 2012 17:13)
Snoramey va inte dum mot lillla_chey!


Jag är alltid elak, det vet du väl?
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
Jul 10 2012 09:44am
#1 Snes - Super metroid, FF6, mmx,x2,x3, secret of evermore, f-zero, star fox, zelda alttp.
#2 N64 - Zelda oot, Zelda MM, super smash bros
#3 Xbox - Halo, halo 2, ninja gaiden black

Finns säkert massa bra spel jag glömt, men dom här var några av dom bästa spelen jag någonsin har spelat.
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jul 10 2012 09:44am
Snes>n64>nes


Quote (nejnej @ Jul 10 2012 05:44pm)
#1 Snes - Super metroid, FF6, mmx,x2,x3, secret of evermore, f-zero, star fox, zelda alttp.
#2 N64 - Zelda oot, Zelda MM, super smash bros
#3 Xbox - Halo, halo 2, ninja gaiden black

Finns säkert massa bra spel jag glömt, men dom här var några av dom bästa spelen jag någonsin har spelat.

Xbox lol

This post was edited by Charlieone on Jul 10 2012 09:45am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 10 2012 12:20pm
Quote (snoramej @ 10 Jul 2012 17:03)
Ja, för alla vet att din åsikt räknas.


Allas åsikt räknas, bara att jag har den rätta för jag är 12 år och har alltid rätt. :D:D:D:D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 11 2012 12:52am
Quote (Litttle_Brother @ Jul 10 2012 07:20pm)
Allas åsikt räknas, bara att jag har den rätta för jag är 12 år och har alltid rätt. :D:D:D:D


Allas åsikt räknas definitivt inte, den som kom på det där var hippie.

Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jul 11 2012 04:25am
Funderar på köpa The lost vikings, nån som lirat? :)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 11 2012 04:29am
Quote (orvars @ 11 Jul 2012 12:25)
Funderar på köpa The lost vikings, nån som lirat? :)


Ett utav favoritspelen när jag var yngre :P Du lär skaffa Super Metroid och Megaman X serien också


Och för att avsluta ovanstående diskussion: N64 > Gameboy Advance > Snes > Nes > Justin Bieber > Twilight > Gamecube
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll