Quote (Svartermetalisk @ 5 Jul 2012 06:28)
Det är lika kul varje gång Chefen håller på och jiddrar om Stockholm för det är så sjukt uppenbart att hans känslor grundar sig i avundsjuka

Stackars kille.
de är salt, dom bryr sig inte om repor,priset är oftast lägre då de flesta bilar är i ett otroligt sämre skick
OM du provar läsa på lite om bilar så kommer du med största sannolikhet att se att bilarna i norrland är frächare bilar! (bara sagt nått om detta i min förklaring) till och med frågat en bilsäljade i stockholm om han vill ha en norrlänsk kurs i backning...OCH sen visst, jag tycker inte om stockholm (stressen osv) bott i götet och om du har läst vad jag postat så lutar det åt att jag ska flytta till stockholm...
nått mer du hade på hjärtat?
Quote (Makta @ 5 Jul 2012 15:41)
Saab är inte "dåligt" man man får mer för pengarna på andra håll. Gillar inte volvo så hemskt mycket.
Fake edit. Om du skrev med priset kunde det underlätta om du bryr dig.
känner kanske 10-15 personer som haft/har saab och inte bara vanliga utan viggen osv, samtliga har lådan rasat på eller veven hoppat ut genom blocket ^^ ''inte dålig''
senast jag var med om detta var 10 minuter innan jag började jobbet i vintras..