d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Lol
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jul 3 2012 12:35pm
Maud Adams, "bondbrud"

^_^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 3 2012 12:44pm
Quote (snoramej @ 3 Jul 2012 20:26)
Vad är du annars då? Player? Hårt arbetande?


Om vi ska snacka seriöst nu då, så är jag faktiskt rätt "all around".

Jag och en kompis snackade om de där för ett par veckor sen, vad en själv och ens kompisar är. Har flera gamerkompisar och några som är typ religöst gamers, sen lite blandat.

Jag och även min kompis skulle klassa mig som "semi gamer" (Och han själv är mer åt hipster hållet) men jag till skillnad från andra "gamer-kompisar" gillar att göra annat, typ bowla, motionera, lite olika sporter, gå ut på puben med vänner och annat. Så jag vet inte riktigt.


Är ju definitivt inte "Player", och hårt arbetande är jag väl inte direkt heller även fast det mesta av min tid går åt till att arbeta nu, sommarjobbar ju så har inte nå direkt ledighet förutom 1 vecka senare i sommar.


Fick du nåt svar på det du sökte nu? :)

Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 3 2012 12:49pm
fint haha
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 3 2012 12:50pm
Dock så visar den ju ingen lista nu :(

Fick inte se den, såg bara de du postade.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 3 2012 12:51pm
Quote (Litttle_Brother @ 3 Jul 2012 19:50)
Dock så visar den ju ingen lista nu :(

Fick inte se den, såg bara de du postade.


sök på luleå

sen

Personer från Luleå [redigera]
Se Lista över personer från Luleå.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 3 2012 10:58pm
Quote (Litttle_Brother @ 3 Jul 2012 18:44)
Om vi ska snacka seriöst nu då, så är jag faktiskt rätt "all around".

Jag och en kompis snackade om de där för ett par veckor sen, vad en själv och ens kompisar är. Har flera gamerkompisar och några som är typ religöst gamers, sen lite blandat.

Jag och även min kompis skulle klassa mig som "semi gamer" (Och han själv är mer åt hipster hållet) men jag till skillnad från andra "gamer-kompisar" gillar att göra annat, typ bowla, motionera, lite olika sporter, gå ut på puben med vänner och annat. Så jag vet inte riktigt.


Är ju definitivt inte "Player", och hårt arbetande är jag väl inte direkt heller även fast det mesta av min tid går åt till att arbeta nu, sommarjobbar ju så har inte nå direkt ledighet förutom 1 vecka senare i sommar.


Fick du nåt svar på det du sökte nu? :)



hahahhaha
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 4 2012 08:36am
Quote (Ekaan @ 3 Jul 2012 20:51)
sök på luleå

sen

Personer från Luleå [redigera]
Se Lista över personer från Luleå.


Ty ! :)

Quote (Chefen @ 4 Jul 2012 06:58)
hahahhaha


hmm??
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 4 2012 08:40am
Quote (Litttle_Brother @ 4 Jul 2012 15:36)
Ty ! :)



hmm??


lol varför har du editat bort det för :/ ?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 4 2012 09:02am
Quote (Litttle_Brother @ 3 Jul 2012 20:44)
Om vi ska snacka seriöst nu då, så är jag faktiskt rätt "all around".

Jag och en kompis snackade om de där för ett par veckor sen, vad en själv och ens kompisar är. Har flera gamerkompisar och några som är typ religöst gamers, sen lite blandat.

Jag och även min kompis skulle klassa mig som "semi gamer" (Och han själv är mer åt hipster hållet) men jag till skillnad från andra "gamer-kompisar" gillar att göra annat, typ bowla, motionera, lite olika sporter, gå ut på puben med vänner och annat. Så jag vet inte riktigt.


Är ju definitivt inte "Player", och hårt arbetande är jag väl inte direkt heller även fast det mesta av min tid går åt till att arbeta nu, sommarjobbar ju så har inte nå direkt ledighet förutom 1 vecka senare i sommar.


Fick du nåt svar på det du sökte nu? :)


Quote (Ekaan @ 4 Jul 2012 16:40)
lol varför har du editat bort det för :/ ?


HAHAHAHAHAHA

This post was edited by snoramej on Jul 4 2012 09:02am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 4 2012 10:09am
Quote (Ekaan @ 4 Jul 2012 16:40)
lol varför har du editat bort det för :/ ?


det har jag ju inte?

Det är då inte jag iaf.



Quote (snoramej @ 4 Jul 2012 17:02)
HAHAHAHAHAHA


HAHAHAHAHHAH för det stämmer ju inte ens.


edit: lol noob Ekaan det är ju fortfarande kvar ju, vad svamlar du i? xD

This post was edited by Litttle_Brother on Jul 4 2012 10:12am
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll