d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Två år Försent > Men
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 2 2012 08:06am
Stort grattis man!
Member
Posts: 8,925
Joined: Oct 4 2005
Gold: 533.00
Jul 2 2012 08:44am
Grattis, ligg lågt nu tills prövotiden är slut :p
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 2 2012 08:46am
Quote (cphannes @ Jul 2 2012 03:49pm)
Grattis din nååb

donate rosa stjärnor!


Rosa är gay :) För mej!

Quote (Intenso8 @ Jul 2 2012 03:52pm)
grattis! nu får du ta det lugnt dom 2 första åren :P


Som en kärring!

Quote (PlaaD @ Jul 2 2012 04:06pm)
Stort grattis man!


ty

This post was edited by Spetch on Jul 2 2012 08:46am
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Jul 2 2012 09:03am
Grattis :)
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jul 2 2012 09:07am
Grattis
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jul 2 2012 09:09am
Grattis!

Jobbar på mitt, körningen sitter som den ska.. Teorin däremot.. Så fort jag plockar upp teoriboken så börjar jag spela D3 istället :cry:

Quote (Intenso8 @ Jul 2 2012 02:52pm)
grattis! nu får du ta det lugnt dom 2 första åren :P


Trodde prövotiden var 5 år från och med 2012 ? :mellow:

This post was edited by PhearCIII on Jul 2 2012 09:09am
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jul 2 2012 09:10am
Quote (PhearCIII @ 2 Jul 2012 16:09)
Grattis!

Jobbar på mitt, körningen sitter som den ska.. Teorin däremot.. Så fort jag plockar upp teoriboken så börjar jag spela D3 istället :cry:


orka boken, nöt på datorn istället
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jul 2 2012 09:11am
Quote (AsDrake @ Jul 2 2012 04:10pm)
orka boken, nöt på datorn istället


Kompletterar lite med boken :)

Har nån app som heter Teoriprov.. För körkort B? Eller nåt sånt, dyr som fan var den!

Brukar köra 65 frågor, får allt mellan 45-55/58 ungefär på proven, så kan ju det mesta, pluggade mycket teori när jag tog AM-kort för nåt år sen och det sitter ju kvar i skallen :)
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jul 2 2012 09:18am
Grattis! Fick 52 på teoriprovet första gången. Svarade bara på 52 frågor, onödigt att överprestera B)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 2 2012 09:29am
Quote (Yla123 @ Jul 2 2012 05:18pm)
Grattis! Fick 52 på teoriprovet första gången. Svarade bara på 52 frågor, onödigt att överprestera B)


ahaha vafan... fick 59 :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll