d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tv4 20.35 > Vem Vinner?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Jul 1 2012 12:07pm
Jag hoppas Italien vinner, bara därför vinner Spanien.. :(
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 1 2012 12:12pm
Quote (PlaaD @ Jul 1 2012 06:41pm)
Världens skickligaste och tråkigaste fotboll.
Hejar absolut inte på något av lagen, hade hoppats på Frankrike / Tyskland som vinnare.


Kom du bara in i tråden för att spamma?! Du svarade aldrig på fråga VEM VINNER?! :fume: :)
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jul 1 2012 12:30pm
Spanien!
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 1 2012 12:40pm
Låt mig summera..

3 på Spanien
2 på Italien +1
1 på Sverige +1
Och en som inte hittat till http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=57417009&f=79&o=20600

This post was edited by Tolla on Jul 1 2012 01:02pm
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold: 0.00
Jul 1 2012 12:52pm
italien för fan
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Jul 1 2012 12:57pm
sverige
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 1 2012 01:02pm
Just nu 1-0 Spanien.
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 1 2012 01:34pm
2-0 In i halvlek.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll