d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Söker Låt
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,336
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 1 2012 08:30am
Quote (Yllegarnet @ 1 Jul 2012 16:29)
Det är typ inte bara sexy and i know it heller, utan det är bara med en lite stund, sen äre nån annan låt :D


Live version, remix med flera låtar?
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 1 2012 08:30am
Quote (Marcusd0 @ 1 Jul 2012 15:30)
Live version, remix med flera låtar?


Inte live-verision, har hört den under peace när folk har spelat den också :D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 1 2012 08:36am
Det är 3LAU som har gjort den har jag lyckats luska fram, men hittar den fortfarande inte! :lol:
Member
Posts: 205,336
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 1 2012 08:46am
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 1 2012 08:48am
Quote (Marcusd0 @ 1 Jul 2012 15:46)
http://www.youtube.com/watch?v=_3ffbCrv41Q


Inte den heller, är sexy and i know it :P Och inte RedFoo eller SkyBlu som sjunger :P
Member
Posts: 205,336
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 1 2012 08:49am
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 1 2012 08:51am
Quote (Marcusd0 @ 1 Jul 2012 15:49)
http://www.youtube.com/watch?v=AOKBjfBL2KQ


Där jävlar har vi den tror jag! :D

ITS DA ONE!!!!

This post was edited by Yllegarnet on Jul 1 2012 08:52am
Member
Posts: 205,336
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 1 2012 08:52am
Quote (Yllegarnet @ 1 Jul 2012 16:51)
Där jävlar har vi den tror jag! :D

ITS DA ONE!!!!


Np bro <3
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 1 2012 08:53am
Quote (Marcusd0 @ 1 Jul 2012 15:52)
Np bro <3


Ty <3
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jul 1 2012 08:55am
Quote (Yllegarnet @ Jul 1 2012 04:51pm)
Där jävlar har vi den tror jag! :D

ITS DA ONE!!!!



knife party <333333
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll