Quote (MartinS @ Jun 29 2012 05:08pm)
kan lägga in dagens bild här istället...utan plast o skit
http://img861.imageshack.us/img861/6058/bytnamntattoo.jpg
som sagt, har 2sittningar kvar, färlägga axeln o bröstet, + fixa alla spetsar och linjer
Jävligt ful faktiskt.
Quote (Fil @ Jun 29 2012 06:29pm)
Hade inte "ingen kommentar" varit en kommentar och därför en motsägelse, så hade det varit precis det jag kommenterade!
Exakt...
This post was edited by Charlieone on Jun 29 2012 11:04am