d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ointressant Fakta För Er > Fun 4 Me
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jun 29 2012 10:24am
Quote (K1NGEN @ Jun 29 2012 05:10pm)
nja fast frågan är ju om DU verlkigen hade tatuerat en sån om det inte var så mainstream att göra det.


Dock spelar det ju ingen roll om det är ''mainstream'' eller inte, han gillart. Kör på!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 29 2012 10:29am
Hade inte "ingen kommentar" varit en kommentar och därför en motsägelse, så hade det varit precis det jag kommenterade!
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jun 29 2012 10:33am
Quote (Tolla @ 29 Jun 2012 18:24)
Dock spelar det ju ingen roll om det är ''mainstream'' eller inte, han gillart. Kör på!


andra gillar det=han gillar det...nuff said
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jun 29 2012 10:38am
Quote (K1NGEN @ Jun 29 2012 05:33pm)
andra gillar det=han gillar det...nuff said


Andra gillar det OCH han gillar det. :hug:
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jun 29 2012 11:03am
Quote (MartinS @ Jun 29 2012 05:08pm)
kan lägga in dagens bild här istället...utan plast o skit

http://img861.imageshack.us/img861/6058/bytnamntattoo.jpg

som sagt, har 2sittningar kvar, färlägga axeln o bröstet, + fixa alla spetsar och linjer


Jävligt ful faktiskt.

Quote (Fil @ Jun 29 2012 06:29pm)
Hade inte "ingen kommentar" varit en kommentar och därför en motsägelse, så hade det varit precis det jag kommenterade!


Exakt...

This post was edited by Charlieone on Jun 29 2012 11:04am
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jun 29 2012 12:52pm
snyggaste tribalen ju! Den har så klara fina linjer.
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Jun 29 2012 01:58pm
Quote (Charlieone @ Jun 29 2012 06:03pm)
Jävligt ful faktiskt.



Exakt...


Haha hater gtfo, tribal är väldigt mainstream men om han gillar det ska han självklart fixa en

Måste dock medge att man ser väldigt badass ut :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 29 2012 02:01pm
Quote (K1NGEN @ Jun 29 2012 05:33pm)
andra gillar det=han gillar det...nuff said


Han gillar det han tatuerar det

Varför han gillar det är helt orelevant

Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jun 29 2012 02:41pm
Quote (Svartermetalisk @ Jun 29 2012 09:01pm)
Han gillar det han tatuerar det

Varför han gillar det är helt orelevant


:hail:
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 29 2012 04:08pm
Tatuera sig är onödigt , det är min åsikt iaf
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll