d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 5 år På Jsp
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,337
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 27 2012 01:20am
Gz!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 27 2012 01:23am
Quote (PhearCIII @ Jun 27 2012 12:19am)
Tackar för mig nu och slutar använda sidan, hejdå :)


Hade du sagt att du skulle tända eld på en skål med elefantpiss och sen dricka det medans det brann hade jag kanske trott dig men att du skulle lämna JSP?

Inte en chans
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 27 2012 03:43am
Low B)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 27 2012 05:16am
LOL! Som om att du skulle lämna jsp! :lol:

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 27 2012 05:21am
Quote (PhearCIII @ Jun 27 2012 01:46am)
Lol puckon, kommer aldrig lämna den här sidan


Menart. Vi kommer sitta och skriva skit vid 70års åldern
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 27 2012 05:45am
Come at me bro
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Jun 27 2012 07:21am
GratZZ
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 27 2012 08:00am
Quote (Spetch @ Jun 27 2012 12:21pm)
Menart. Vi kommer sitta och skriva skit vid 70års åldern


Sad but true :( om sidan fortf e igång då alltså :p
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 27 2012 09:35am
Quote (Spetch @ 27 Jun 2012 13:21)
Menart. Vi kommer sitta och skriva skit vid 70års åldern


det är ju typ sant
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jun 27 2012 12:11pm
Quote (Orvar @ Jun 27 2012 02:00pm)
Sad but true :( om sidan fortf e igång då alltså :p



Skillnaden kommer vara stor text och vi spelar hourly raffle o man tävlar om fikabröd istället för fg
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll