Quote (Svartermetalisk @ 26 Jun 2012 14:17)
Jo jag har varit i Norrland massa gånger ^^
Känns inte som det.. Antingen har du ingen aning om vad du snackar om eller så trollar du f1 för du vet att jag inte gillar när folk dömer norrland

Quote (snigelfis @ 26 Jun 2012 14:18)
Var inte du en rätt rolig prick en gång i tiden? Verkar som att du hamnat i Moll.
Bor 10 minuter ifrån Stockholm Central men visst finns det träd här:D
Nä, jag leker bara bitter för att det här forumet är dött, det brukade vara roligt men nu är det bara patetiskt.
This post was edited by snoramej on Jun 26 2012 06:26am