d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Totalt Handikappad. Help Me Out.
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 26 2012 06:25am
Quote (Svartermetalisk @ 26 Jun 2012 14:17)
Jo jag har varit i Norrland massa gånger ^^


Känns inte som det.. Antingen har du ingen aning om vad du snackar om eller så trollar du f1 för du vet att jag inte gillar när folk dömer norrland :p

Quote (snigelfis @ 26 Jun 2012 14:18)
Var inte du en rätt rolig prick en gång i tiden? Verkar som att du hamnat i Moll.

Bor 10 minuter ifrån Stockholm Central men visst finns det träd här:D


Nä, jag leker bara bitter för att det här forumet är dött, det brukade vara roligt men nu är det bara patetiskt.

This post was edited by snoramej on Jun 26 2012 06:26am
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Jun 26 2012 06:43am
Quote (snigelfis @ 26 Jun 2012 12:38)
Beställde precis 100/10 Bahnhof bredband.

Total kostnad 295 Riksdaler i månaden.

Det enda jag  behöver nu är en router?:p

Inga dolda avgifter eller så? ( Stod inget om "start-avgift" eller så vid bekräftelsen )

Lmk!:)

~BajsSnigeln


http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=821467
Köpte jag till mitt 100/100 funkar helt ok med trådlösa och med sladd.
Dock har jag inte pillat så mycket på inställningarna.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 26 2012 06:46am
Quote (snigelfis @ Jun 26 2012 02:18pm)
Aha men vafan heter det då? Är det modem eller nått jag sitter och tänker på?:D



Var inte du en rätt rolig prick en gång i tiden? Verkar som att du hamnat i Moll.

Bor 10 minuter ifrån Stockholm Central men visst finns det träd här:D


Modem behöver man inte längre. Nu har du troligtvis (jag vet inte vart du bor) ett uttag för 100/100+ i väggen.
Förut var du tvungen att ha ett modem.
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 26 2012 06:58am
Quote (sturm @ 26 Jun 2012 13:43)
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=821467
Köpte jag till mitt 100/100 funkar helt ok med trådlösa och med sladd.
Dock har jag inte pillat så mycket på inställningarna.


Tack tack! Verkar klockrent!

Quote (umade @ 26 Jun 2012 13:46)
Modem behöver man inte längre. Nu har du troligtvis (jag vet inte vart du bor) ett uttag för 100/100+ i väggen.
Förut var du tvungen att ha ett modem.


Har teleuttag i väggen ( första jacket ) eller vad man nu kallar det.

Det är ju inte ens säkert att 100/10 kommer gå men dom skulle höra av sig eftersom det inte visade sig på deras hemsida vid beställning!
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 26 2012 08:16am
Quote (snoramej @ 26 Jun 2012 11:47)
Ja.

Dock så kostade vårat 100/100 89kr/månad (+ leveransavgift) så... Bor du i skogen eller?



beror på vilket ''avtal'' hyresägaren har med motsvarande bredbandsbolag

jag betalar inget för mitt 100 så, ditt är ju då dyrt jämfört med mitt
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jun 26 2012 09:23am
Quote (snoramej @ 26 Jun 2012 14:25)
Känns inte som det.. Antingen har du ingen aning om vad du snackar om eller så trollar du f1 för du vet att jag inte gillar när folk dömer norrland :p



Nä, jag leker bara bitter för att det här forumet är dött, det brukade vara roligt men nu är det bara patetiskt.


GrinarN
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 26 2012 09:26am
Quote (K1NGEN @ 26 Jun 2012 17:23)
GrinarN


Har säkert sagt det här förut men vem fan är du?
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jun 26 2012 09:29am
Quote (snoramej @ 26 Jun 2012 17:26)
Har säkert sagt det här förut men vem fan är du?


Någon som skrattar åt pojkspolingen som sitter och försöker vara dryg ;-)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 26 2012 10:58am


:drool:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 26 2012 11:01am
Quote (K1NGEN @ 26 Jun 2012 17:29)
Någon som skrattar åt pojkspolingen som sitter och försöker vara dryg ;-)


Nej. Vem är du?
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll