Quote (eviilution @ 25 Jun 2012 15:46)
Tjena tjena. Du har förmodligen inte sett mig då jag ej spelar d2 lägngre och skriver således inte i d2 tråden

Spelar LoL nu för tiden så det är där man kan hitta mig.
Mjaa, nja jag vet inte.
Jag kan sätta på en låt idag på en förfest och alla/några/någon skriker BYT LÅT!!!!!!!!!!! Sen en timme senare kan någon annan sätta på exakt samma låt och då är det plötsligt skit bra! Detta är då verkligheten för mig
Som du märkt så har dom flesta råd då biljetterna dök ganska fort och ändå skriker dom flesta att dom ej fått biljetter.
Jodå, vi körde några omgångar för cirka 2 år sedan via Flashback, spelade hammerdin under namnet Hammerdong och din sorc hette väl Yearbook om jag minns rätt.
Quote (Kompie @ 25 Jun 2012 14:33)
Dom ska spela en gång till, dagen innan tror jag
Ja, det skall de

GLÄDJANDE BESKED! SWEDISH HOUSE MAFIA GÖR EN ANDRA SPELNING, FREDAG 23 NOVEMBER!
Imorse kl 09.00 släpptes de 35.000 biljetterna till Swedish House Mafia's spelning
på Friends Arena, lördag 24 november, och bara 42 minuter senare var samtliga biljetter slutsålda.
Arrangörerna kan tillsammans med artisterna nu glädjande meddela att det blir en andra spelning,
fredag 23 november, med anledning av det massiva intresset.
Ticnet beräknar att det var ca 50 000 biljettköpare i kö, när biljetterna tog slut, vi rekommenderar
därför alla biljettköpare att logga in i god tid på Ticnet.se
Biljetterna släpps tisdag 26 juni, kl 09.00 på följande länk: