d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Swedish House Mafia - Friends Arena
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jun 25 2012 03:45am
Sweden, Friends Arena, Sold Out. We are looking at putting on a second show. Do not buy from secondary ticket sites for now. Thank you. That was insanely fast. SHM HQ

This post was edited by ReloadMaster on Jun 25 2012 03:46am
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Jun 25 2012 04:10am
Quote (berhemuli @ 25 Jun 2012 10:33)
gz, vart likadana problem vid varje semifinalmatch till hockeyn för aik iår..  samt när rammstein lirade i stockholm. Lyckades bara fixa till en av AIK matcherna ^^ gör ny system.. sälj bara över disk! så folk får köa ute :D


jag tycker definitivt att det skall vara så... den här kön var ju bara rentav ett helvete... och systemet funkade inte heller...
skönt att veta att man blir en av dessa 35 000 :)
och tack hörru! :D

Quote (ReloadMaster @ 25 Jun 2012 10:45)
Sweden, Friends Arena, Sold Out. We are looking at putting on a second show. Do not buy from secondary ticket sites for now. Thank you. That was insanely fast. SHM HQ


haha, gjorde allt för att slippa köa ytterligare två timmar, få 20 000 uppköpta biljetter av biljett.se och andra pengaluvor och definitivt slippa det där systemet :P
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jun 25 2012 05:31am
Tycker dom ska höja priserna ännu mer så fattiglapparna inte har råd så jag slipper köa.
Member
Posts: 10,306
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1.00
Jun 25 2012 07:33am
Dom ska spela en gång till, dagen innan tror jag
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 25 2012 08:46am
Quote (Strayboy @ 25 Jun 2012 07:57)
Haha, tja Eviilution, det var ett tag sedan man såg dig på Flashback :D
Priset kan diskuteras tycker jag huruvida det är värt eller inte men tycker personligen att det kan vara kul att gå på en spelning med 35 000 pers i Sveriges kommande nationalarena.

Ja, house har ju gått och blivit väldigt kommersiellt de senaste 5 åren...  :unsure: Kommer ihåg hur folk ifrågasatte en hur man kan lyssna på sånt, som på den tiden ansågs som 'skit'.


Tjena tjena. Du har förmodligen inte sett mig då jag ej spelar d2 lägngre och skriver således inte i d2 tråden ;) Spelar LoL nu för tiden så det är där man kan hitta mig.

Quote (Errorz @ 25 Jun 2012 09:37)
så tänker alla om allt man lyssnar på



Mjaa, nja jag vet inte.

Jag kan sätta på en låt idag på en förfest och alla/några/någon skriker BYT LÅT!!!!!!!!!!! Sen en timme senare kan någon annan sätta på exakt samma låt och då är det plötsligt skit bra! Detta är då verkligheten för mig

Quote (ReloadMaster @ 25 Jun 2012 11:31)
Tycker dom ska höja priserna ännu mer så fattiglapparna inte har råd så jag slipper köa.


Som du märkt så har dom flesta råd då biljetterna dök ganska fort och ändå skriker dom flesta att dom ej fått biljetter.

This post was edited by eviilution on Jun 25 2012 08:47am
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Jun 25 2012 08:51am
Quote (eviilution @ 25 Jun 2012 15:46)
Tjena tjena. Du har förmodligen inte sett mig då jag ej spelar d2 lägngre och skriver således inte i d2 tråden ;) Spelar LoL nu för tiden så det är där man kan hitta mig.




Mjaa, nja jag vet inte.

Jag kan sätta på en låt idag på en förfest och alla/några/någon skriker BYT LÅT!!!!!!!!!!! Sen en timme senare kan någon annan sätta på exakt samma låt och då är det plötsligt skit bra! Detta är då verkligheten för mig



Som du märkt så har dom flesta råd då biljetterna dök ganska fort och ändå skriker dom flesta att dom ej fått biljetter.


Jodå, vi körde några omgångar för cirka 2 år sedan via Flashback, spelade hammerdin under namnet Hammerdong och din sorc hette väl Yearbook om jag minns rätt.

Quote (Kompie @ 25 Jun 2012 14:33)
Dom ska spela en gång till, dagen innan tror jag


Ja, det skall de :)

GLÄDJANDE BESKED! SWEDISH HOUSE MAFIA GÖR EN ANDRA SPELNING, FREDAG 23 NOVEMBER!

Imorse kl 09.00 släpptes de 35.000 biljetterna till Swedish House Mafia's spelning
på Friends Arena, lördag 24 november, och bara 42 minuter senare var samtliga biljetter slutsålda.

Arrangörerna kan tillsammans med artisterna nu glädjande meddela att det blir en andra spelning,
fredag 23 november, med anledning av det massiva intresset.

Ticnet beräknar att det var ca 50 000 biljettköpare i kö, när biljetterna tog slut, vi rekommenderar
därför alla biljettköpare att logga in i god tid på Ticnet.se

Biljetterna släpps tisdag 26 juni, kl 09.00 på följande länk:
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jun 25 2012 09:34am
Eftersom du köpt 2st Gold stolar har du möjlighet att förboka 2st biljetter till Swedish House Mafia den 24:e november.

Skicka en förfrågan till xxxxxxx@friendsarena.se

Skönt att slippa köa.
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jun 25 2012 09:34am
Quote (eviilution @ Jun 25 2012 04:46pm)
Som du märkt så har dom flesta råd då biljetterna dök ganska fort och ändå skriker dom flesta att dom ej fått biljetter.


JA därför dom ska höja dom mer
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jun 25 2012 09:56am
Bara jag som tycker att dom är fruktansvärt överskattade?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 25 2012 10:10am
Quote (ReloadMaster @ 25 Jun 2012 15:34)
JA därför dom ska höja dom mer


Personligen tycker jag 1200kr är mycket för en biljett och dom ryker lika snabbt som dom vanliga. Skulle dom höja till 2000kr så skulle dom ryka ändå, så vilket pris är du ute efter?
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll