Quote (Spetch @ 24 Jun 2012 18:39)
Har aldrig varit och planerar inte på att hamna där. Ingen merit. Har en polare som åkte in, han fick t.o.m prick för skiten.
Vart nära några gånger dock, men alltid haft en vän som tagit kontrollen så polisen släpper oss

ja men vafan kommer polisen och säger att man ska hälla ut sin kärlek på burk så blir man ju grinig