d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fyfaan Säger Jag Bara
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Jun 24 2012 08:53am
härligt!
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
Jun 24 2012 09:19am
Jag förstår inte hur jag kan ha undgått fyllecellen varje gång jag varit både full och hög och bråkat med vakter :lol:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 24 2012 09:29am
Quote (ChingeR @ 24 Jun 2012 16:51)
haha hemskt dock ifrån 00:00-14:45, det sög



tappade ett tuggummipaket :P



baoooozz


Fick du plocka upp det då? :ph34r:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 24 2012 10:25am
Quote (SCXiao @ 24 Jun 2012 17:19)
Jag förstår inte hur jag kan ha undgått fyllecellen varje gång jag varit både full och hög och bråkat med vakter :lol:


detta
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 24 2012 10:33am
Dra åt helvete, 1,3 när du vaknade?? packad grabb #1!

This post was edited by Alphabetz on Jun 24 2012 10:33am
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 24 2012 10:33am
Quote (SCXiao @ 24 Jun 2012 17:19)
Jag förstår inte hur jag kan ha undgått fyllecellen varje gång jag varit både full och hög och bråkat med vakter :lol:


Samma sak gällde för mig ända tills Kirunafestivalen förra året :x
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 24 2012 10:39am
Har aldrig varit och planerar inte på att hamna där. Ingen merit. Har en polare som åkte in, han fick t.o.m prick för skiten.
Vart nära några gånger dock, men alltid haft en vän som tagit kontrollen så polisen släpper oss :D
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 24 2012 10:41am
Quote (Spetch @ 24 Jun 2012 18:39)
Har aldrig varit och planerar inte på att hamna där. Ingen merit. Har en polare som åkte in, han fick t.o.m prick för skiten.
Vart nära några gånger dock, men alltid haft en vän som tagit kontrollen så polisen släpper oss :D


ja men vafan kommer polisen och säger att man ska hälla ut sin kärlek på burk så blir man ju grinig :angry:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 24 2012 10:41am
Quote (Intenso8 @ Jun 24 2012 06:41pm)
ja men vafan kommer polisen och säger att man ska hälla ut sin kärlek på burk så blir man ju grinig  :angry:



Jo tack!
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 24 2012 10:53am
snart 23 panner och fortfarande inte suttit i fyllecell eller fått åka med snuten hem

men men skönt och ha det bortgjort bara!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll