d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Snart Dags För Frukost > Vad Ska Man äta?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 24 2012 06:47am
Quote (whifrA @ Jun 24 2012 01:10pm)
http://www.jimmycpettersson.se/wp-content/uploads/2010/12/Kebabtallrik.jpg


De ser inte ut som att de snålar med såsen :lol:
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 24 2012 07:16am
Blev nummer 3

kämpar med sista biten nu :drool:
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jun 24 2012 07:18am
Quote (whifrA @ 24 Jun 2012 14:10)
http://www.jimmycpettersson.se/wp-content/uploads/2010/12/Kebabtallrik.jpg


ser grisigt ut..säkert gott men man tappar aptiten av bilden :((
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jun 24 2012 07:33am
Quote (whifrA @ Jun 24 2012 12:10pm)
http://www.jimmycpettersson.se/wp-content/uploads/2010/12/Kebabtallrik.jpg



ah, äkta kebab från svampens gatukök för 45kr exklusive dricka i see B)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 24 2012 07:37am
Quote (whifrA @ 24 Jun 2012 14:10)
http://www.jimmycpettersson.se/wp-content/uploads/2010/12/Kebabtallrik.jpg


:drool: måste dra en runk för att få tankarna på nåt annat :lol:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jun 24 2012 03:09pm
Pizza nr3 ser förjävla god ut, måste äta en sådan imorgon till middag!
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jun 24 2012 11:48pm
Ägg o örtsalt

/thread

This post was edited by BraSma on Jun 24 2012 11:49pm
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,203.17
Jun 25 2012 01:25am
Quote (BraSma @ 25 Jun 2012 07:48)
Ägg o örtsalt

/thread


Ägg med aromat är >

Av dom där alternativen hade jag dock valt en #3 med pommes B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll