d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Midsommar
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 23 2012 05:52am
Var väldigt trevligt och kul igår :)
Skulle skippat krogen på kvällen men annars var det bra
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Jun 24 2012 04:03am
Quote (Kerzhakov @ Jun 23 2012 12:52pm)
Var väldigt trevligt och kul igår :)
Skulle skippat krogen på kvällen men annars var det bra


Krogen på midsommar? många som gör så? Trodde alla satt vid sommarstugorna och drack snaps !
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 24 2012 05:10am
Quote (bomben @ Jun 24 2012 11:03am)
Krogen på midsommar? många som gör så? Trodde alla satt vid sommarstugorna och drack snaps !


Brukar åka till stugan eller dra ut med båten men blev inte av i år
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 24 2012 06:14am
Rulla ut mot landet, samla ihop folk och styra fest.
Vakna småbakis men tagg på midsommarafton.
Bärs vid poolen i solen vid 12.
På med skjorta och glajjor för tårta och skumpa vid 14.
Ner för att lalla lite vid midsommarstången vid 15, dansa the little frogs.
Upp till stugan igen och dricka mer bärs och självfallet lite schnaps.
Äta massa mat, dricka mer schnaps.
Festen startar, känner mig som vanligt kung på dansgolvet.
Ner mot festplatsen och dansa findans med flickvännen blandat med mainstreamhouse bland 40-åriga par.
Upp mot stugan, styra högsta ljudet, klockan är nu runt 2.
Bada i pool vid 4.
Dra ner mot vattnet och titta på soluppgång och deeptalka med polare.

Där har ni min, kände för att skriva av mig lite :rolleyes:
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll