d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vill Bara Berätta En Sak > Så Ni Alla Vet :)
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Jun 22 2012 09:09am
Quote (PlaaD @ Jun 22 2012 01:53pm)
Ska vi köra en deal? Jag slår sönder alla rutor i tannefors och sen splittar vi cashen?  :rolleyes:


ofc :)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 22 2012 09:30am
Quote (PlaaD @ 22 Jun 2012 15:53)
Ska vi köra en deal? Jag slår sönder alla rutor i tannefors och sen splittar vi cashen?  :rolleyes:


:rofl:
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Jun 22 2012 10:02am
Quote (PlaaD @ Jun 22 2012 02:53pm)
Ska vi köra en deal? Jag slår sönder alla rutor i tannefors och sen splittar vi cashen?  :rolleyes:


true story dock ._________________.
Member
Posts: 3,512
Joined: Aug 3 2008
Gold: 0.00
Jun 23 2012 04:38pm
Quote (umade @ 22 Jun 2012 02:07)
Trophyvarning


This!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 23 2012 05:04pm
Big ups
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 24 2012 01:58pm
sweet!
skönt att höra att det går bra för dig martin!
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll