d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ps Hjälp Sökes, Enkel Grej
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 19 2012 03:34pm
Quote (eviilution @ 19 Jun 2012 20:47)
Blästra är ingen ide då vissa av flgarna är jävligt kantstötta, så det blir att slipa. Skulle säga att det går snabbare att slipa dom flesta fälgar än att blästra dom. Pallar ej att lägga ut dollars på fälgar nu.



kolla om grannkärran har låsbultar och ta med dig 6 lastpallar, phree :rolleyes:


nä fan.. vi blåste av en fälg med de finaste på typ 30 sekunder, men om du har en elo gud hyper dunder fap fap höger lär du kanske kunna putsa i de tempot
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 19 2012 03:43pm
Quote (Chefen @ 19 Jun 2012 21:34)
kolla om grannkärran har låsbultar och ta med dig 6 lastpallar, phree  :rolleyes:


nä fan.. vi blåste av en fälg med de finaste på typ 30 sekunder, men om du har en elo gud hyper dunder fap fap höger lär du kanske kunna putsa i de tempot


Finns något som heter slipmaskin ; ) Och gatstens-repade fälgar får du inte jämna med bläster. (Såklart inte jag som skrapat fälgarna!!!)
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Jun 19 2012 04:13pm
Nej nej NEJ... usch fyfan för svarta fälgar! Framförallt på svarta bilar.. Nu är det ju iofs DIN bil, ville bara få skriva av mitt hat mot svarta fälgar som blivit på tok för vanligt !
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 19 2012 04:46pm
kolla jag är proffs på ps, har 10 minuters erfarenhet

Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 19 2012 06:56pm
Quote (eviilution @ 19 Jun 2012 21:43)
Finns något som heter slipmaskin ; ) Och gatstens-repade fälgar får du inte jämna med bläster. (Såklart inte jag som skrapat fälgarna!!!)




skippa de där och köp bbs 18/19'' istället :)


min granne har förövrigt en äldre 900 med svarta rims om du vill se? kom på de nu när ja stod på parkeringen (ser dock förjävligt ur)
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 20 2012 12:53am
Quote (MyRus @ 19 Jun 2012 22:13)
Nej nej NEJ... usch fyfan för svarta fälgar! Framförallt på svarta bilar.. Nu är det ju iofs DIN bil, ville bara få skriva av mitt hat mot svarta fälgar som blivit på tok för vanligt !


Svart fälg med krom/polerad kant är vanligt, hel blank/matt svarta fälgar är inte lika vanligt. Saken är den att jag ej vill ha dom silver.

https://dl-web.dropbox.com/get/20120620_083658.jpg?w=e4488b50

This post was edited by eviilution on Jun 20 2012 12:55am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 20 2012 06:08am
Quote (eviilution @ 20 Jun 2012 08:53)
Svart fälg med krom/polerad kant är vanligt, hel blank/matt svarta fälgar är inte lika vanligt. Saken är den att jag ej vill ha dom silver.

https://dl-web.dropbox.com/get/20120620_083658.jpg?w=e4488b50


inb4 dom blir grön/röd metallic fälgar :P
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 20 2012 06:15am
ska tjuvkika om grannen är hemma, och försöka ta ett ninja foto :)
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 20 2012 07:10am
Så här?

Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 20 2012 11:15am
Quote (Kerzhakov @ 20 Jun 2012 13:10)
Så här?

http://i48.tinypic.com/jj92c3.png


Precis ! Tack !

Fil får dock göra på de andra bilden om han vill då det är annan vinkel + bättre upplösning osv.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll