Quote (bomben @ Jun 19 2012 02:09pm)
Väldigt bra

Tidigare på dagen hade de sänt Quake, LoL och Street fighter tror jag.. De hade sänt från 12:00 om jag inte läste fel
Tycker detta är skit bra att de äntligen börjar sända esport på tv.. hoppas bara det håller i sig!
Aa det är svinkul, man såg att det började gå i rätt riktning när Aftonhoran gjorde ett raportage om att Thorzain tog sig till final i någon apstor turnering, tror det var Dreamhack eller Major league gaming för något år sedan.
Riktigt kul att se, helt övertygad om att det kommer visas mycket esport på TV om sisådär en 5-10 år.
This post was edited by Svartermetalisk on Jun 19 2012 07:25am