d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Lol Kod
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 18 2012 12:27pm
Quote (Marcusd0 @ 18 Jun 2012 20:17)
euwe+eune, ja..

NA är det mest betalt för, och koderna funkar på alla 3. 1-1.5k/each, kanske går ner i pris under events men låt dom ligga några veckor så ligger dom på det priset.


koderna funkar väl ändå på korea servern också?
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 18 2012 12:29pm
Quote (Nickeee @ 18 Jun 2012 20:27)
koderna funkar väl ändå på korea servern också?


Varje sån kod-lapp funkar på NA/EUWE/EUNE/Korea.

Men ingen spelar på korea ändå, np
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 18 2012 01:30pm
Då har alltså jag en kod som funkar på NA/NE/Asien

Ska fan kolla med en om han har mer :D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 19 2012 11:20am
Fan missade jag det för :|
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jun 19 2012 11:35am
Don8 1 kod plx
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Jun 19 2012 12:00pm
Om du ger mig en kod, så har du gett mig en kod.
Member
Posts: 5,810
Joined: Aug 30 2008
Gold: Locked
Jun 19 2012 01:20pm
Quote (Errorz @ 19 Jun 2012 19:00)
Om du ger mig en kod, så har du gett mig en kod.


no shit?
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll