d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Söker Låt, Hittar Den Fan Inte !
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 17 2012 05:56am
Quote (Svartermetalisk @ Jun 17 2012 01:54pm)
Jag trodde den där låten var ett internettroll typ Rebecca Black

Att den seriöst spelas på Radio är helt otroligt


haha, den låten är helt underbar. Man sitter och diggar i soffan så in åt helvete :D
helt sjukt gooo ;)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 17 2012 06:03am
Sjukt glad att jag inte äger en Radio :D
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 17 2012 06:47am
Quote (Svartermetalisk @ 17 Jun 2012 14:03)
Sjukt glad att jag inte äger en Radio :D


Haha, den låten är ju överallt :lol:
Tragiskt nog är den brutalt trallvänlig ...
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 17 2012 07:16am
Quote (PlaaD @ 17 Jun 2012 13:55)
Ey dissa den inte!  :mad:


detta!!!!! låten handlar om en bög så finns inget trollande med låten :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 17 2012 07:17am
Dissade Martin nyss Call me maybe? :mad:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 17 2012 07:45am
Quote (umade @ Jun 17 2012 02:17pm)
Dissade Martin nyss Call me maybe? :mad:


Come @ me bro
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 17 2012 08:27am
Quote (Svartermetalisk @ Jun 17 2012 03:45pm)
Come @ me bro


No need, nästa gång vi skajpar ska jag sjunga den för dig <3
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 17 2012 08:28am
Quote (umade @ Jun 17 2012 03:27pm)
No need, nästa gång vi skajpar ska jag sjunga den för dig <3


Hahahha :D

Aa vi säger så bror
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 17 2012 08:34am
Quote (Svartermetalisk @ Jun 17 2012 04:28pm)
Hahahha :D

Aa vi säger så bror


what u doin

sum game or DH?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 17 2012 08:36am
Quote (umade @ Jun 17 2012 03:34pm)
what u doin

sum game or DH?


Kollar slutet på en stronk film =D

Sen ska duscha + dra iväg på middag, en annan dag / senare ikväll kanske :)

Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll