d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Tykcer Jsp Om Invandring?
Prev123410Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 15 2012 04:38pm
Quote (Makta @ Jun 15 2012 11:27pm)
Dock skulle jag också vilja se alla kommunister deporterade till Sibirien.


Jag har alltid förespråkat att kommunister ska deporteras till Nordkorea så dom får lite erfarenhet av hur det fungerar i praktiken (:

Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 15 2012 04:40pm
Känner många serber/bosnier/ryssar/estländare

Ingen vill ha något med kommunism och göra
så jag tror faktist inte att det finns några kommunister, isåfall väldigt få i sverige


annars finns det black dolphin

This post was edited by Kerzhakov on Jun 15 2012 04:41pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 15 2012 04:40pm
Quote (Svartermetalisk @ 15 Jun 2012 23:38)
Jag har alltid förespråkat att kommunister ska deporteras till Nordkorea så dom får lite erfarenhet av hur det fungerar i praktiken (:


Smart tänkt.. Vissa kommunister är ju hippies så dom kanske skulle trivas i Sibirien..! E-five
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 15 2012 04:45pm
Quote (Makta @ Jun 15 2012 11:40pm)
Smart tänkt.. Vissa kommunister är ju hippies så dom kanske skulle trivas i Sibirien..! E-five


Det är fan sant att många kommunister är hipsters.

"pengar? fööööööör mainstream JAG tycker att alla ska leva på vatten och bröd!"

E-five!

Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 15 2012 04:49pm
Quote (Svartermetalisk @ 15 Jun 2012 23:45)
Det är fan sant att många kommunister är hipsters.

"pengar? fööööööör mainstream JAG tycker att alla ska leva på vatten och bröd!"

E-five!


Kollade på dokumentären på svt om fotbolls nazismen. Undrar varför de före detta kommunistländerna är störst i världen inom fascism numera som typ Ryssland/Ukraina/Polen/Serbien. Kommunistbullen var kanske inte så jävla god ändå?

Edit: Inb4 Nordkorea och Cuba blir det nya "riket"

Quote (Kerzhakov @ 15 Jun 2012 23:49)
Makta, var i vårt avlånga land bor du?

fågel/fisk/mittimellan


Dalsland så det blir mittimellan

This post was edited by Makta on Jun 15 2012 04:50pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 15 2012 04:49pm
Makta, var i vårt avlånga land bor du?

fågel/fisk/mittimellan
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Jun 15 2012 05:29pm
jag e alban plz dont hate :(
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 15 2012 05:38pm
Quote (fotosyntEz @ 16 Jun 2012 00:29)
jag e alban plz dont hate :(


Dr Alban omg?½!
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Jun 15 2012 05:42pm
God midnatt, jag personligen är nationalist men kan själv yttra mig att fastän invandringen är idag alltför hög så skall invandring fortfarande ske.
Att invandring sker i ett land utgör en alltmer aktivt driven ekonomi, och det gynnar alla - absolut.
För cirka 30 år sedan kom det ju invandrare just för att alla hade möjligheter till att få jobb men numera är det ont om jobb, och dagens inkomna invandrare vägrar att gynna landet.

Nu ser jag dock att du påpekar över just en kategori av invandrare, inte huruvida invandringspolitiken är bra eller inte.

e: Alla raser är välkomna - men gynna landet rättare sagt.

Jag för övrigt tycker att vi borde kasta ut folk som nedsätter om 'vilka skall få rätt att vara i vårt land' och som inte ens kan skriva titeln på denna tråd ordentligt.
Och ja TS, du vet likaväl som jag om vem vi snackar om.

This post was edited by Strayboy on Jun 15 2012 05:45pm
Member
Posts: 683
Joined: Sep 25 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Jun 15 2012 05:57pm
Quote (Kerzhakov @ Jun 16 2012 12:04am)
Vilka "raser" borde få komma in i Sverige?

Skriv gärna vilka ni helst skulle skippa och vilka som är OK.

De enda jag ogillar är det flesta syrianer, har träffat många, få är trevliga osv men det flesta där jag bor
tror att dom är något dom inte är. Men självklart finns det schysta syrianer men det är få om jag ska vara ärlig.

Vad tycker jsp? (vill se makta's svar :D )


Denna ras skall ej får beträda detta land:

Raser som snackar skit om andra raser, och som s k skräddarsyr sin åsikt om att det är en minoritet som är snälla...
"Alla-som-är-snälla-mot-mig-skall-få-stanna" och tror att de utgör någonting vettigt med att gestikulera vilken art som är bättre.
Jag är ganska säker på att det finns väldigt, väldigt, väldigt många invandrare som tycker gott om det land de lever i.
Alla skall vara välkomna till detta land, men då tycker jag att man skall utgöra någonting vettigt och inte sitta och uttrycka sina åsikter som du gör och tro att du får någonting vettigt utav det du skriver.
Känner många syrier som jobbar och gör allt för att detta land skall cirkulera i den politiska ekonomin. Jovisst, de är inte särskilt nyinvandrande här i landet men visst fan anpassar de sig till den svenska kulturen. De sjunger minst lika högt och bra som du gör till nationalsången, de gråter och skriker för sitt bosättande land i fotboll mot England, de kan stava till "tycker" oavsett om de är fulla eller är mitt under ett sex-akt - allt mycket bättre än vad du gör framför din ruttna plåt.
Kort och gott, de gör säkerligen mycket mer nytta än vad du någonsin skulle kunna tillföra framför den här värdelösa tråden.

Tölp.

Men jovisst, de som inte utgör någonting vettigt för landet kan väl lika gärna åka hem.
Men sen vet jag inte vart du skall då du påstår dig själv vara svensk.
Jag bryr mig inte om du härstammar från Grönland, eller Sydpolen, såvida du själv anser dig vara svensk och är stolt för ditt land, gör allt för att landet skall grönska så finns det absolut ingen anledning att kasta hem dig. Detta gäller alla "arter"
Go Back To Svenska Topic List
Prev123410Next
Add Reply New Topic New Poll