d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Patetiska Idioter
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 16 2012 11:37pm
Din hyra är ej betalt bla bla om 10 dagar kommer du hamna hos kronofogden??

påminnelse? -_-

swedbank= ring dom och hota med media=löst på 2 timmar (tro mig, provat)

tele2 och säg att du vill prata med deras teamledare (löst inom några sekunder, om inte så säg att du vill prata med hans överhuggare)

handikappad?...

Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 17 2012 01:11am
Quote (Chefen @ Jun 17 2012 06:37am)
Din hyra är ej betalt bla bla om 10 dagar kommer du hamna hos kronofogden??

påminnelse?  -_-

swedbank= ring dom och hota med media=löst på 2 timmar (tro mig, provat)

tele2 och säg att du vill prata med deras teamledare (löst inom några sekunder, om inte så säg att du vill prata med hans överhuggare)

handikappad?...


@Tele2

Kämpade med dom i 2 år, ingen idiot som jobbade där försökte eller ville lösa problem
dom ljög, gave falska adresser osv
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 17 2012 01:25am
Quote (Kerzhakov @ 17 Jun 2012 07:11)
@Tele2

Kämpade med dom i 2 år, ingen idiot som jobbade där försökte eller ville lösa problem
dom ljög, gave falska adresser osv



då gör du följande, frågar efter teamledaren--> deras chef --> säga: måste jag behöva kontakta media för att få hjälp?

löst..
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll