d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Ska Jag Göra Me Mina Fgs?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,306
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1.00
Jun 14 2012 12:01pm
Quote (SCXiao @ 14 Jun 2012 18:57)
Alla som inte har rainbow orb är bög


this, så köp en guild
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 14 2012 12:19pm
Quote (Kompie @ Jun 14 2012 07:01pm)
this, så köp en guild


Saknas fgggg kannnnnnnnn ikkkkee
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 14 2012 12:28pm
Quote (Kerzhakov @ 14 Jun 2012 20:19)
Saknas fgggg kannnnnnnnn ikkkkee


köp min guild för 1....

















000000fg
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 15 2012 09:16am
köp bara en jävla rainbow och lägg resten på raffle.
iofs kan du vänta tills potten är lite högre, men det är såklart upp till dig.
lycka till!

This post was edited by Nickeee on Jun 15 2012 09:17am
Member
Posts: 5,723
Joined: Jan 11 2007
Gold: 0.00
Jun 15 2012 09:18am
donera till njaguar. Han är ju så in i helvete bra och underbar ÅHHH!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 15 2012 09:21am
har också mycket fgs :wub:
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Jun 16 2012 03:50pm
Quote (ChingeR @ Jun 15 2012 04:21pm)
har också mycket fgs :wub:


fan du har mer än mig T_T
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 16 2012 03:53pm
Quote (ownyaah @ Jun 16 2012 10:50pm)
fan du har mer än mig T_T


sharing is caring!
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll