Quote (Alphabetz @ 17 Jun 2012 14:54)
Jajo, borde nog fixa det framöver!
Men känns som att om jag blåser in i typ processorfläkten, kommer det inte ba flyga runt där inne och fucka upp allt där?
det du blåser bort från moderkortet hamnar på botten av bruken vilket du torkar bort med trassa elr något liknande

du behöver inte änns högtryck räcker med att blåsa med munnen