d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Datorproblem - Startar Inte
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Jun 16 2012 06:56pm
Quote (Alphabetz @ Jun 14 2012 05:50pm)
Hey alla snyggingar.

Dammsög min dator för den lät så mycket och för att få den lite kallare, jag pluggade i allt och startade. Den lös i ett par sekunder och stängdes sen av. Nu händer absolut ingenting när jag trycker på startknappsfan.

Har den blivit kortsluten eller vad kan grejen vara? Något man kan göra för att fixa det?


Dumt.. ärligt damsuger folk fortfarande sina datorer?? dafaq..

köp tryckluft på burk. Mycket effektivare, säkrare, lättare, roligare och så kan du bli hög med det som blir över.

http://www.google.se/search?hl=sv&q=compressed+air&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1680&bih=935&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=UyvdT9mXG7PT4QSR9IWDCg
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 17 2012 06:54am
Quote (ownyaah @ 17 Jun 2012 02:56)
Dumt.. ärligt damsuger folk fortfarande sina datorer?? dafaq..

köp tryckluft på burk. Mycket effektivare, säkrare, lättare, roligare och så kan du bli hög med det som blir över.

http://www.google.se/search?hl=sv&q=compressed+air&bav=on.2,or.r%5Fgc.r%5Fpw.r%5Fqf.,cf.osb&biw=1680&bih=935&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=UyvdT9mXG7PT4QSR9IWDCg


Jajo, borde nog fixa det framöver!
Men känns som att om jag blåser in i typ processorfläkten, kommer det inte ba flyga runt där inne och fucka upp allt där?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 17 2012 07:14am
Quote (Alphabetz @ 17 Jun 2012 14:54)
Jajo, borde nog fixa det framöver!
Men känns som att om jag blåser in i typ processorfläkten, kommer det inte ba flyga runt där inne och fucka upp allt där?


det du blåser bort från moderkortet hamnar på botten av bruken vilket du torkar bort med trassa elr något liknande :)

du behöver inte änns högtryck räcker med att blåsa med munnen :P
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Jun 17 2012 07:26am
slå på den
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll