d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Its Okey
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 14 2012 08:59am
Quote (Pissboss3 @ 14 Jun 2012 01:17)
Posta alla era homosexuella låtar och historier. Dela med er


http://www.youtube.com/watch?v=93ff3mSzKW8


ahhahahah den där refrängen i låten är galet catchy, den är fan farlig att lyssna på. Man kanske råkar gå runt och nynna på refrängen på jobbet eller nåt, lol.

This post was edited by Litttle_Brother on Jun 14 2012 08:59am
Member
Posts: 162
Joined: Sep 13 2010
Gold: 0.00
Jun 14 2012 09:10am
Quote (Litttle_Brother @ Jun 14 2012 04:59pm)
ahhahahah den där refrängen i låten är galet catchy, den är fan farlig att lyssna på. Man kanske råkar gå runt och nynna på refrängen på jobbet eller nåt, lol.



helvete vad taggad du var på denhära tråden då
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Jun 14 2012 09:16am
Jag känner mig accepterad
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jun 14 2012 09:17am
Quote (kaptenen @ 14 Jun 2012 16:10)
helvete vad taggad du var på denhära tråden då


undrar varför... c:)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 14 2012 09:26am
Quote (kaptenen @ 14 Jun 2012 17:10)
helvete vad taggad du var på denhära tråden då


Helvete vad taggad du var på att stalka mig!


Quote (GuZ @ 14 Jun 2012 17:16)
Jag känner mig accepterad http://i50.tinypic.com/a3jmuh.gif


Fedt najs broder.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 14 2012 11:56am


Varför postar vi detta förresten?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 14 2012 02:53pm
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Jun 15 2012 02:37pm
Quote (Litttle_Brother @ 14 Jun 2012 06:59)
ahhahahah den där refrängen i låten är galet catchy, den är fan farlig att lyssna på. Man kanske råkar gå runt och nynna på refrängen på jobbet eller nåt, lol.


Bara nynna på! :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll