Quote (Pissboss3 @ 14 Jun 2012 01:17)
Posta alla era homosexuella låtar och historier. Dela med er
http://www.youtube.com/watch?v=93ff3mSzKW8
ahhahahah den där refrängen i låten är galet catchy, den är fan farlig att lyssna på. Man kanske råkar gå runt och nynna på refrängen på jobbet eller nåt, lol.
This post was edited by Litttle_Brother on Jun 14 2012 08:59am