Quote (BraSma @ Jun 12 2012 04:10pm)
Hört att sverige e duktiga på att markera och täcka ;pPppPPppp
Hört att håll käften
/rage
Mjo riktigt jävla vassa är vi! Ribery och Nasri får fan ta och se upp mot Lustig.
This post was edited by Ghos2 on Jun 12 2012 10:21am