d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Tycker Ni Om..
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,306
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1.00
Jun 12 2012 09:26am
Carlsberg hof > all
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Jun 12 2012 09:28am
det ärungefär som att dricka diarré rakt ur ett koanus
Member
Posts: 8,656
Joined: Oct 4 2009
Gold: 4.00
Jun 13 2012 09:34am
Quote (f10eq @ Jun 12 2012 05:28pm)
det ärungefär som att dricka diarré rakt ur ett koanus


hur smakar det ? har aldrig prövat :)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 13 2012 09:38am
Quote (lindbladen @ 13 Jun 2012 17:34)
hur smakar det ? har aldrig prövat :)


prova femkommatvåan så vet du, ungefär.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll