☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Behöver Hjälp Om Skärmsladd > Fick En Sladd Med 3 "uttag"
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 664
Replies: 23
Track Topic
enterman
Member
Posts: 16,823
Joined: Jun 4 2006
Gold
:
4,372.00
#11
Jun 8 2012 03:28pm
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 23:25)
Olika beroende på länder, i Sverige är det ju standard med två hål men inte överallt i världen
kolla
http://teknikmagasinet.se/
du vet inte vad just denna adaptern råkar heta? för fanns inte mycket på teknikmagasinet :/
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#12
Jun 8 2012 03:29pm
Quote (enterman @ 8 Jun 2012 23:22)
vad heter den specifika adaptern om du vet?:)
Ingen aning, du kan ju testa gå runt och söka efter den
Det är olika för olika länder, kolla i en katalog.. Eller så går du runt och tittar i affären!
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#13
Jun 8 2012 04:38pm
Quote (enterman @ 8 Jun 2012 23:28)
du vet inte vad just denna adaptern råkar heta? för fanns inte mycket på teknikmagasinet :/
bara knalla in på nån elektronik butik o fråga, garanterar dig att du får fram rätt adapter.
enterman
Member
Posts: 16,823
Joined: Jun 4 2006
Gold
:
4,372.00
#14
Jun 8 2012 04:40pm
Quote (berhemuli @ 9 Jun 2012 00:38)
bara knalla in på nån elektronik butik o fråga, garanterar dig att du får fram rätt adapter.
jao får göra detta
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#15
Jun 8 2012 08:07pm
finns en adapter som man kan trycka in en sån där i... tror jag hade en sån till min telefon sist jag var utomlands
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#16
Jun 8 2012 08:35pm
Typ en sånhär då.. kostar runt 50-70kr, måste ha en sån till wii'n eftersom jag vann den och den skickades från utomlands..
EN JÄVLIGT GIGANTISK BILD OCKSÅ!!! (caps needed)
enterman
Member
Posts: 16,823
Joined: Jun 4 2006
Gold
:
4,372.00
#17
Jun 9 2012 12:19am
Quote (berhemuli @ 9 Jun 2012 04:35)
http://www.droidstuff.se/components/com_virtuemart/shop_image/product/Reseadapter_f__r_4c605f6454ff3.png
Typ en sånhär då.. kostar runt 50-70kr, måste ha en sån till wii'n eftersom jag vann den och den skickades från utomlands..
EN JÄVLIGT GIGANTISK BILD OCKSÅ!!! (caps needed)
jag ser bilden utan glasögonen det är ju smidigt
MyRus
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold
:
160.00
#18
Jun 9 2012 01:55am
Vartfan har du köpt din skärm?
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#19
Jun 9 2012 02:31am
Quote (MyRus @ 9 Jun 2012 09:55)
Vartfan har du köpt din skärm?
usa kanske
?
Alphabetz
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold
:
15.00
#20
Jun 14 2012 01:41am
Clas Ohlsson har garanterat sånt! Tror jag iaf (a)
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact