Quote (Intenso8 @ 8 Jun 2012 22:10)
det är riktigt bra

då körde du med hallkloten (inga egna alltså)
Japp, jag har aldrig "tränat" bowling eller nåt sånt, bara varit ute med fritidsgården i högstadiet eller med kompisar efter skolan typ

nu har jag inte bowlat på snart tre år dock..
