d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Utgång Ikväll?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 8 2012 01:50pm
åkte ner till föräldrarna idag :) tog mig 15 timmar bara 116 mil :P

drog man och spela lite bowling här nere. fick 297 (personbästa) :rolleyes:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
Jun 8 2012 01:56pm
Quote (Intenso8 @ 8 Jun 2012 21:50)
åkte ner till föräldrarna idag :) tog mig 15 timmar bara 116 mil :P

drog man och spela lite bowling här nere. fick 297 (personbästa)  :rolleyes:


Najs :O Mitt personbästa är 18x nånting
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 8 2012 02:10pm
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 21:56)
Najs :O Mitt personbästa är 18x nånting


det är riktigt bra :O då körde du med hallkloten (inga egna alltså)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
Jun 8 2012 02:13pm
Quote (Intenso8 @ 8 Jun 2012 22:10)
det är riktigt bra :O då körde du med hallkloten (inga egna alltså)


Japp, jag har aldrig "tränat" bowling eller nåt sånt, bara varit ute med fritidsgården i högstadiet eller med kompisar efter skolan typ :P nu har jag inte bowlat på snart tre år dock.. :(
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2012 02:20pm
Nej. Jobb.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 8 2012 02:20pm
NU ÄR DE UTGÅNG GRABAR! LYCKA TUKILL!

SPEICLLET DU SCXIAOEN!!!!!! =) PUSS
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
Jun 8 2012 02:21pm
Quote (Litttle_Brother @ 8 Jun 2012 22:20)
NU ÄR DE UTGÅNG GRABAR! LYCKA TUKILL!

SPEICLLET DU SCXIAOEN!!!!!! =) PUSS


Kom ihåg att använda kondom så du inte blir gravid litttle_sister :hug: and have fun!

This post was edited by SCXiao on Jun 8 2012 02:21pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 8 2012 02:22pm
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 22:21)
Kom ihåg att använda kondom så du inte blir gravid litttle_sister :hug: and have fun!


Tack! :)

Puss :hug:


Hejs alla.

This post was edited by Litttle_Brother on Jun 8 2012 02:22pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 8 2012 02:43pm
Nej, är nykterist nu för tiden. 16.67% (2 Votes)

Har tröttnat på fylla så sparar mig till kuggnäs!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 8 2012 03:26pm
Nej, är nykterist nu för tiden.

23.08% (3 Röster)

3 starka
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll