d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Studenten
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 8 2012 06:26pm
Quote (berhemuli @ 9 Jun 2012 00:17)
tydligen.




ett tag där hade jag för mig att alla va aningen äldre då d2 är ett old school spel, men va fan.. vissa har ju inte ens fått hår på pungen än haha
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2012 06:27pm
Quote (Chefen @ 9 Jun 2012 02:26)
ett tag där hade jag för mig att alla va aningen äldre då d2 är ett old school spel, men va fan.. vissa har ju inte ens fått hår på pungen än haha


Jag trodde ett tag alla var 20plussare förutom några enstaka.. Men icke! Inte för att jag är sådär jättegammal.. men känner mig pensionär här ibland :(

This post was edited by berhemuli on Jun 8 2012 06:28pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 8 2012 06:31pm
Quote (berhemuli @ 9 Jun 2012 00:27)
Jag trodde ett tag alla var 20plussare förutom några enstaka.. Men icke! Inte för att jag är sådär jättegammal.. men känner mig pensionär här ibland :(



rätt säker att det är samma årsmodell på dig och mig

när man ser trådarna om mopparna,har kompisar som kan vara deras föräldrar m.fl haha
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 8 2012 06:32pm
Quote (Chefen @ 9 Jun 2012 00:31)
rätt säker att det är samma årsmodell på dig och mig

när man ser trådarna om mopparna,har kompisar som kan vara deras föräldrar m.fl haha




E/ haha klicka nere på kalendern (datorn), klicka på månaden så ni får upp åren, sen går ni tillbaka en sida, DÄR tog jag studenten :rolleyes:


fail edit -,-

This post was edited by Chefen on Jun 8 2012 06:32pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll